تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803314997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسنی خو: عراق محکم برابر عربستان ایستاد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
حسنی خو: عراق محکم برابر عربستان ایستاد




مدیرکل حراست وزارت ورزش گفت:آخرین قرار ما این بود که اساسنامه به هیات دولت ارسال شود و بعد از تایید آن انتخابات برگزار شود.





کاپ: رضا حسنی خو در رابطه با بحث تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: روز گذشته کمیته سه نفره تایید صلاحیت جلسه ای را برگزار کرد تا در خصوص چهار کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال به جمع بندی برسد. قرار است نتیجه این جلسه به زودی به حراست وزارت ورزش ارسال شود تا ما هم آن را بعد از تایید مراجع ذیصلاح به صورت رسمی اعلام کنیم. تصورم این است که در چند روز آینده این اتفاق رخ خواهد داد و اسامی افرادی که برای حضور در انتخابات احراز صلاحیت شده اند از سوی حراست اعلام می شوند.

وی درباره اینکه تاریخ های مختلفی برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از سوی اعضای این فدراسیون اعلام شده عنوان کرد: تاریخ اعلام شده قبلی از سوی مجمع فدراسیون فوتبال 11 اردیبهشت ماه بود. فعلا اساس کار بر این است که 11 اردیبهشت انتخابات برگزار شود اما شاید پروسه تایید صلاحیت کاندیداها چند روز بیشتر طول بکشد که در آن صورت انتخابات چند روزی به تعویق می افتد. اما من نمی توانم هیچ کدام از تاریخ هایی که اعلام شده را تایید کنم چون چیزی به صورت رسمی مصوب نشده است.

مدیرکل حراست وزارت ورزش در واکنش به اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند وزارت ورزش با برگزاری انتخابات قبل از تایید اساسنامه این فدراسیون در هیات دولت موافقت کرده تصریح کرد: من هم این صحبت را تنها از مسئولان فدراسیون فوتبال شنیدم وگرنه در جریان این نیستم که چه کسی از وزارت ورزش با این موضوع موافقت کرده است. البته وقتی چند نفر از دوستان این موضوع را اعلام کرده اند حتما از کسی موافقتش را گرفته اند اما من چیزی در این باره نشنیده ام. آخرین قرار ما این بود که اساسنامه به هیات دولت ارسال شود و بعد از تایید آن انتخابات برگزار شود.

حسنی خو درباره برگزاری دربی 82 پایتخت و نظارت حراست وزارت ورزش در این بازی حساس گفت: خدا را شکر بازی خوبی برگزار شد و کمترین حاشیه را در این بازی شاهد بودیم. با اینکه جمعیت زیادی به ورزشگاه آمده بود همه هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند هم از نحوه برگزاری بازی رضایت داشتند. خدا را شکر ناهنجاری های جدی نداشتیم و نسبت به دربی های قبلی می توان گفت این دربی نمره قبولی گرفت.

وی در واکنش به نارنجک هایی که بار دیگر وارد ورزشگاه شده و به کنار زمین پرتاب شده بودند بیان داشت: ما در حراست وزارت ورزش تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا چنین اتفاقی رخ ندهد. دوستان نیروی انتظامی هم تلاش کردند تا امنیت این مسابقه را به طور کامل برقرار کنند. اما وقتی یکسری افراد می توانند از آن بازرسی های شدید چنین موادی را عبور دهند دیگر کاری از دست ما بر نمی آید. این کانون هواداران باشگاه ها هستند که باید روی این موضوع نظارت دقیق داشته باشند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش در پایان درباره اختلاف عراق و عربستان بر سر میزبانی ایران در مقدماتی جام جهانی گفت: تصورم این است که نیازی به ورود ما در این خصوص نیست. چون عراقی ها خیلی محکم پای حرف خود ایستاده اند. به هر حال ما بازی های این تیم را در مرحله قبلی در تهران بسیار منظم و با امنیت کامل برگزار کردیم و آنها هم دوست دارند بار دیگر ما میزبان بازی هایشان باشیم. متاسفانه عربستانی ها فوتبال را کاملا سیاسی کرده اند و ای اف سی هم هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهد. باشگاه های ما نیز خودشان به دنبال شکایت از ای اف سی هستند که امیدوارم خیلی زود به نتیجه برسند.






تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن