تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815537601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انریکه: لوئیس سوارز نیمه کاتالان است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انریکه: لوئیس سوارز نیمه کاتالان است
لوئیس سوارز شب گذشته ناجی بارسلونا مقابل اتلتیکو بود و با دو گل خود کاری کرد که آبی اناری ها از یک بازی باخته، یک برد شیرین بسازند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا نیمه اول را با یک گل در کیسه به رختکن رفت اما در نیمه دوم، دو گل از سوارز به فاصله 12 دقیقه سبب شد آبی اناری ها بازی رفت دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر بگذارند.

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از بازی در تمجید از سوارز گفت:" او در بارسلونا به طرز خارق العاده ای جا افتاده است. نمی توان گفت او یک کاتالان است چون بی شک اروگوئه ای ها ما را خواهند کشت با این حال می توان گفت او حالا یک نیمه کاتالان است. نه تنها گل های او که شخصیت بالایش و مشارکت فوق العاده اش در کارهای تیمی بسیار به کار بارسلونا آمده و ثابت کرده چرا ما برای جذب او اصرار داشتیم."

انریکه در مورد مسی و نیز بازی برگشت برابر اتلتیکو گفت:" لئو هم در مقابل اتلتیکو و هم در مقابل رئال، در کارهای تیمی نقش مهمی داشت و با وجود اینکه گلی نزد اما از او رضایت کامل دارم.
ما چالش های دشواری پیش رو داریم و رسیدن به موفقیت در فوتبال هرگز کار ساده ای نیست. برخی مواقع حتی با داشتن بازیکنان بزرگی چون مسی هم در شرایط سختی همچون شرایط پس از شکست در ال کلاسیکو قرار می گیرید ولی به خودمان ایمان داریم و نگران چیزی نیستیم.
می دانستیم که بازی دشواری با اتلتیکو خواهیم داشت و بدون شک بازی برگشت هم چنین خواهد بود اما برای پیروزی به ویسنته کالدرون خواهیم رفت."



17:52  1395/01/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن