تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802809602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخوت: مصدومیت چشمی خواب را از من گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اخوت: مصدومیت چشمی خواب را از من گرفت
حسین اخوت با اشاره به توانایی بازیکنان تیم ملی امید گفت: زمانی که روزبه چشمی مصدوم شد چند شب نخوابیدم.

به گزارش "ورزش سه"، سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان این تیم در لیگ برتر کشور اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی امید این روزها خیلی خوب در تیم‌هایشان بازی می‌کنند. ظرفیت فنی و شخصیتی آنها به گونه‌ای است که خیلی سریع رشد کردند و به دلیل اینکه کنترل شده کار کرده‌اند عمر فوتبالشان نیز زیاد خواهد بود چرا که با شخصیت رشد کرده‌اند.

وی ادامه داد: یکسری از این‌ها در باشگاه‌هایشان جایگاهی نداشتند و با حضور در تیم ملی امید خودشان را نشان دادند و معرفی شدند. مربیان باشگاه‌ها در رشدشان تاثیرگذار بودند اما آنها در تیم امید به پختگی رسیدند که اکنون نقش پررنگی در تیم‌هایشان دارند. تمام برنامه تیم ملی فوتبال امید این بود که بازیکنان در کنار رشد فنی از نظر اجتماعی و شخصیتی نیز رشد کنند و به جایگاه بالایی برسند. هدف ما برای آینده فوتبال ایران بود تا بازیکنانی برای آینده پرورش پیدا کنند.

اخوت همچنین گفت: بازیکنانی چون چشمی،اخباری،برادران محمدی، مهدی ترابی، علی کریمی،‌ ارسلان مطهری و دیگر بازیکنانی که همانند این‌ها هستند به عنوان ستونی در باشگاه‌هایشان کار می‌کنند.

او با اشاره به آسیب دیدگی چشمی نیز بیان کرد: بعد از یوسف وکیا آسیب دیدگی روزبه چشمی دل همه ما را به درد آورد و خود من چند شب نخوابیدم. او یک بازیکن توانمند است که مصدومیتش همه ما را ناراحت کرد. بعد از عمل جراحی‌اش با او تماس داشتم و جویای حالش هستم. متاسفانه سید محسن کریمی هم آسیب دید که واقعاً ناراحت کننده بود اما مطمئنم همه آنها با قدرت به ترکیب تیمشان بازخواهند گشت.

سرپرست تیم ملی فوتبال امید تاکید کرد: این بازیکنان هم از نظر فنی و هم از نظر شخصیتی رشد کرده‌اند اما باید از این پس نیز گام‌های درست بردارند. نقش باشگاه‌ها و مربیان و تصمیم‌های خودشان از این به بعد بسیار مهم است. مطمئناً اگر راهی که تا کنون رفته‌اند را ادامه دهند عمر ورزشی‌شان بسیار زیاد خواهد بود. فوتبال ایران فوتبالیست‌های خوبی داشته که از نظر فنی سطح بالایی داشته‌اند اما عمر فوتبالشان کم بوده اما این بچه‌ها چنین نیستند.

اخوت در پایان گفت: توانایی این بازیکنان به گونه‌ای است که آقای کیروش نیز از آنها در ترکیب تیمش استفاده می‌کند و مطمئناً آنها انقدر پتانسیل دارند که در آینده‌ای نزدیک شاکله تیم ملی بزرگسالان ایران را تشکیل دهند اما فوتبال برای آینده است و باید توجه کنیم که روزها را از دست ندهیم. به نظرم هرچه زودتر باید برنامه‌ریزی برای تیم ملی امید انجام شود و آماده سازی برای المپیک بعدی استارت بخورد. باید از زمان استفاده کنیم و استعدادها را شناسایی و برای المپیک بعدی آنها را آماده کنیم.



12:13  1395/01/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن