تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821076688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست‌های کی‌روش کف درخواست‌ها است!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: درخواست‌های کی‌روش کف درخواست‌ها است!
مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ برتر و یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال کی روش را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی می داند.

او در این باره به "ورزش سه"، می گوید: من پیش تر هم گفته بودم کی روش بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی در ادامه مسیر است و الان هم حرف خود را تکرار می کنم. جوان سازی که او با توجه از فرصت در تیم ملی آغاز کرده آینده روشنی را برای فوتبال ایران رقم خواهد زد و حیف است ما این فرصت را از او و تیم ملی بگیریم. نکته مهم دیگر اینکه خواست های کی روش از فدراسیون فوتبال خواست های غیر منطقی نیست و کف خواسته هایی است که یک مربی ملی می تواند از فدراسیون فوتبال داشته باشد. مثل یک زمین خوب برای تمرین. مثل لباس خوب. این درخواست ها منطقی و برای تیم ملی است نه شخص کی روش.

وی با اشاره با نشستی که به زودی میان اعضای هیات رئیسه و هم چنین کی روش برگزار می شود، گفت: طبیعتا من به نیابت از خود حرف می زنم. آنچه را که مشاهده می کنم و آنچه را که برداشت می کنم. کی روش ذهنیت خوبی را در فوتبال ایران ایجاد کرده است. اکنون هر جوان مستعدی می داند اگر در لیگ برتر خوب بازی کند و این خوب بودن تدوام داشته باشد به تیم ملی دعوت می شود. این بیانگر این مسئله است کی روش لیگ برتر را خوب می بیند و اگر پیش تر میزان دعوت از داخلی ها کم بوده قطعا به خاطر شرایط حساس جام جهانی و لزوم استفاده از باتجربه ها بوده است.

ما مدت ها بود که عمان را شکست نداده بودیم و همیشه یک دل نگرانی نسبت به بازی با این تیم داشتیم اما این بار دیدید که به راحتی این تیم را شکست دادیم. البته در این جا باید به یک نکته مهم اشاره کنم. نقش مربیان لیگ برتر در موفقیت های اخیر تیم ملی است. آنها با کشف استعدادها و بازی دادن به جوان ها یاری گر کی روش هستند و هم اکنون می بینید نقش بازیکنان داخلی در تیم ملی پررنگ است و اینجا من از فرصت استفاده می کنم و به مربیان باشگاهی تبریک می گویم.

پایان بخش صحبت های مهدی تاج در مورد تصمیم گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی برای برگزاری بازی تیم های ایرانی با تیم های عربستانی در کشور ثالث بود. او در این باره می گوید: اظهر من الشمس بود که این تصمیم یک تصمیم سیاسی است و مسائل امنیتی فقط یک بهانه است. در روز دهم خرداد به جزء ایران 5 تیم خارجی در تهران در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی بازی کردند. طبیعتا اگر ایران امنیت نداشت کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه سفر این پنج تیم را به ایران نمی داد. ما نامه ای به AFC زدیم و از آنها خواهش کردیم بندی که در اساسنامه وجود دارد و اشاره شده فوتبال جدا از سیاست است را حذف کنید! اینطوری تحمل چنین تصمیم هایی بیشتر خواهد شد. آنچه که الان ما می توانیم انجام بدهیم و منطقی است این طور رفتار کنیم احقاق حق از مسیر قانونی است. باشگاه ها تصمیم دارند به دادگاه بیمن المللی ورزش شکایت کنند و ما در این مسیر هر کمکی از دستمان بربیاید برای آنها انجام خواهیم داد. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال مجدانه تلاش می کند همه مسیرها برای بازگشت حق و حقوق تضعیع شده باشگاه ها و فوتبال ایران را طی کند.


09:58  1395/01/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن