تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820937898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیزات جدید در گمرک شلمچه نصب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ناظر گمرکات خوزستان:
تجهیزات جدید در گمرک شلمچه نصب می شود

محمد رضا جعفری


شناسهٔ خبر: 3600292 - شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
استانها > خوزستان

خرمشهر - ناظر گمرکات استان خوزستان از نصب تجهیزات جدید گمرکی به خصوص دستگاه «ایکس ری» در گمرک شلمچه برای تسریع روند کار خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جعفری ظهر  امروز شنبه در جلسه ای در رابطه با استقرار دستگاه «ایکس ری» اشاره و از آغاز اجرایی شدن این امر خبر داد و عنوان کرد: اعتبارات تخصیص شده سیکل کار انجام شد و یکی دو ماه است که به صورت جدی در ستاد مرکزی گمرک ایران در حال پیگیری است که امیدواریم با تاکیدات استاندار خوزستان بتوانیم در زمان مشخص و حداقل زمان آن را استقرار دهیم. وی، مدت زمان لازم برای اجرایی شدن این کار را نامشخص دانست و گفت: مدت زمان توسط واحد فنی مشخص می شود که باید پرسه خرید و استقرار را به طور کامل در نظر گرفت. ناظر گمرکات خوزستان، ایجاد دستگاه ایکس ری در گمرک خرمشهر و شلمچه را دارای اهمیت خاص دانست و توضیح داد: با راه اندازی دستگاه ایکس ری کامیونی در گمرک خرمشهر و گمرک شلمچه، می توان روند و تشریفات ترخیص کالا را کاهش داد. وی با بیان اینکه ایجاد ایکس ری کامیونی و چمدانی در گمرکات خرمشهر هم به دقت و هم به سرعت کار گمرک کمک می کند، افزود: با استقرار آن به طور حتم کار کمرگ روان تر و راحت تر خواهد بود و کاهش  در زمان و هزینه ها را در پی خواهد داشت.
 
جعفری در پایان به تشریح هدف کلی از تجهیز گمرکات پرداخت و عنوان کرد: گمرک با راه اندازی سامانه جامع امور گمرکی و الکترونیکی شدن ترخیص کالا از گمراکات استان به دنبال ایجاد و استقرار تجهیزات الکترونیکی هم هست به طوریکه  الکترونکی شدن واردات و صادرات و ترانزیت و تمام تشریفات گمرکی بدون تجهیزات الکترونیکی امکان پذیر نیست.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن