تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام بیش از ۲۰ هزار مبلغ در سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اعزام بیش از ۲۰ هزار مبلغ در سال گذشته
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: آمار کمی در اکثر اعزام‌ها افزایش چشمگیری داشت.



 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت‌الاسلام و المسلمین یحیی کمال به بیان گزارشی در خصوص فعالیت‌های اداره کل امور تبلیغی و ادارات زیرمجموعه آن در سال گذشته پرداخت و افزود: در اعزام عمومی بیش از ۱۸ هزار اعزام، در اعزام تخصصی بیش از ۲هزار مبلغ و در اعزام نخبگان نیز نزدیک به ۹۰۰ اعزام داشتیم.
 
وی با اشاره به برنامه‌های این اداره جهت توانمندسازی مبلغان در سال گذشته اظهار کرد: در اعزام مناسبت‌های تبلیغی، فرصت خاصی را برای مبلغان رتبه‌های بالاتر قرار دادیم تا امکان ثبت نام و اعزام را پیدا کنند و توانستیم در اعزام‌ها از مبلغان توانمند با رتبه‌های بالاتر بهره ببریم.
 
وی در ادامه افزود: در سال گذشته تلاش کردیم اعزام‌های‌مان را به سمت اعزام‌های گروهی که در حقیقت نوعی اعزام تخصصی، تأثیرگذار و حرکتی نوین در تبلیغ است سوق دهیم. همچنین برای بهره گیری از ظرفیت مبلغان دارای پرونده در شهرستان‌ها و مبلغانی که از قم مهاجرت کردند، به شرط اینکه در قالب گروه‌های تبلیغی قرار بگیرند استفاده و به مناطق تبلیغی اعزام کردیم.
 
کمال با اشاره به اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی در جهت کیفی سازی تبلیغ افزود: توجه به آموزش مبلغان، دوره پودمانی و روش‌های تخصصی کارگاهی برنامه‌هایی بود که در جهت کیفی سازی تدوین کردیم تا مبلغان دور‌ه‌های پودمانی را بگذرانند.
 
وی از اجرای طرح طبیب دوار جهت ارزیابی و آسیب شناسی تبلیغ در مناطق گفت و به توضیحاتی در خصوص اعزام کارشناسان به مناطق تبلیغی جهت ارزیابی فعالیت‌های مبلغان پرداخت.
 
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در اسفند ماه سال گذشته برنامه همایش تجلیل از گروه‌های تبلیغی برتر به جهت الگودهی و ایجاد انگیزه بیشتر و گسترش این شیوه از تبلیغ برگزار شد.
 
وی اظهار کرد: توجه به اعزام مناطق خاص و محروم حائز اهمیت بود که با اختصاص امتیازات متنوع تلاش کردیم تا مبلغان را به سمت مناطق محروم هدایت کنیم تا هم مناطق محروم و هم مناطقی که کمتر مبلغان اعزام می‌شوند را مقداری احیاء کنیم و نیز از نظر تبلیغی هم بتوانیم تبلیغ بهتری در آن مناطق داشته باشیم.
 
کمال در خصوص گروه‌های تبلیغی تحت حمایت دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در بخش گروه‌های تبلیغی بیش از ۴۰۰ گروه‌ را به مناطق مختلف اعزام کردیم و بیش از ۱۲۰ گروه را ثبت و بیش از ۴۰۶ گروه تبلیغی را در دفتر تبلیغات ثبت و ۱۲۰ گروه مجوز رسمی فعالیت‌شان صادر شد.
 
به گفته وی بیش از ۲۰ گروه تخصصی در دفتر تبلیغات قم و بیش از ۵۰ گروه تخصصی در شعب دفتر تبلیغات ثبت شده‌اند و همچنین بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی در دفتر تبلیغات قم و شعب به ثبت رسیدند و مشغول فعالیت هستند.
 
وی ادامه داد: در بخش تشکیل پرونده بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ تشکیل پرونده و جذب مبلغ داشتیم که بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از این‌ها مبلغانی بودند که پرونده‌شان از طرح هجرت معاونت تبلیغ به دفتر تبلیغات منتقل شده بود که با تشکیل پرونده و به روزرسانی غالب این‌ها در مناسبت‌های مختلف اعزام شدند.




۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن