تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804914975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدخانی: استقلالی به این ضعیفی ندیده بودم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
محمدخانی: استقلالی به این ضعیفی ندیده بودم




پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: انشاالله این فصل هم جام قهرمانی را بالای سر می بریم و هم جام آقای گلی که سال ها بود به پرسپولیسی ها نمی رسید.





کاپ: ناصر محمدخانی درباره دربی 82 اظهار داشت: هر دو تیم واقعا خوب بازی می کردند و دربی زیبایی بود. به ویژه اینکه پرسپولیس واقعا تیم سرتر میدان بود. پرسپولیس سه، چهار بازی پشت سر هم را برده بود و پس از چندین هفته دوری از صدر که فکر کنم نزدیک به 60 هفته می شد توانست دوباره به صدر برگردد.

وی افزود:از بازی استقلال تعجب کردم. تاکنون استقلال را این قدر ضعیف ندیده بودم. آنها هفته ها بالای جدول بودند ولی بازی شان اصلا شباهتی به تیم صدر جدولی نداشت. استقلال تازه بعد از اینکه سه گل خورد مثل کسی که به او شوک وارد شده باشد به خودش آمد و چند حمله روی دروازه پرسپولیس انجام داد. اما واقعا زورش به پرسپولیس نمی رسید.

مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به عملکرد مهاجم گلزن این تیم خاطرنشان کرد: طارمی یک مهاجم زحمتکش است. او هم پاس گل می دهد، هم گل می زند و هم پنالتی می گیرد. طارمی به خوبی دفاع را مجبور می کند تا رویش خطا کنند. در واقع او توپ را از روی پای دفاع می دزدد که این کار آسانی نیست. طارمی با سر هم خوب ضربه می زند. گل دومش  نشاندهنده توانایی اوست.

محمدخانی درباره نتیجه پرگل این دربی اذعان داشت: بعد از آن شش بر صفر ما یک بار دیگر هم استقلال را چهار بر یک شکست داده بودیم ولی این بازی که شش گل داشت واقعا تماشایی از آب درآمد. هیچ کس چنین نتیجه ای را پیش بینی نکرده بود. دربی 82 همه چیز داشت. شوت، دریبل، گل، درگیری باران، باد، پنالتی و خلاصه دربی تماشایی را شاهد بودیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره عملکرد رحمتی گفت: نمی دانیم بگوییم رحمتی خوب بود یا بد. او سه گل خورد که روی آنها مقصر بود. ولی یک پنالتی مهار کرد. یک ضربه سر خطرناک از رضائیان و ضربه چیپ عالیشاه را گرفت. کاشته رامین را از زیر تیر بیرون کشید و خلاصه اگر رحمتی نبود استقلال خیلی بیشتر گل می خورد.

وی درباره نماد 4 گفت: استقلالی ها دیگر نمی توانند عدد 4 را نشان بدهند. چون با این چهار گلی که خورده اند برداشت از علامت 4 چیز دیگری می شود. پرسپولیس در این بازی با یک تیر چند هدف را نشانه گرفت. خودش را بخت مسلم قهرمانی معرفی کرد. عدد 4 را از استقلال گرفت. به صدر برگشت و خلاصه یک شکست سنگین دیگر مثل آن سه- دو ایمون زاید را تکرار کرد.

محمدخانی در پایان تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس نباید فکر کنند که فصل تمام شده. از این جا به بعد برانکو باید به شدت روی مسائل روحی تیم کار کند. هر بازی حکم آخرین بازی را باید داشته باشد که برنده شدن در آن قهرمانی را برای تیم رقم خواهد زد. امیدوارم هر دو جام قهرمانی و آقای گلی به پرسپولیس برسد. خیلی سال بود که در جدول گلزنان از پرسپولیس آقای گل نداشتیم.






تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن