تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812892112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای شانزدهمین مرحله طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در اسدآباد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد گفت: اجرای شانزدهمین مرحله طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی دراین شهرستان انجام شد.
علیرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار ما از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی همزمان با سراسر کشور از تاریخ 26/12/94 در این شهرستان شروع شده و تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.
وی افزود: این طرح که با هدف افزایش ایمنی سفرهای نوروزی و پیشگیری از تصادفات جاده ای و ارائه راهنمایی و خدمات امدادی مورد نیاز به مسافرین و با مشارکت داوطلبانه و فعالانه جوانان نوع دوست شهرستان انجام میگردد.
صالحی اذعان داشت:طرح مذکور در این شهرستان با برپایی 2پست ثابت، 1 پست سیار،1 خیمه نماز، 1 فضای دوستدار کودک، 2 ایستگاه سلامت و 2 کمپین نه به تصادفات جاده ای در مبادی ورودی شهرستان از طرف همدان (پست شماره1 : پارک جنگلی مزین به نام شهید امدادگر قدرتی) و ورودی از طرف کرمانشاه (پست شماره 2 : میدان آزادگان مزین به نام شهید امدادگر عمادی ) به هموطنان عزیزمان خدمت رسانی می کنند.
رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان اسدآباد افزود: از دیگر اقدامات ارزنده طرح نوروز 95 تشکیل کمپین نه به تصادفات جاده ای بوده است که با عضویت چهره های شاخص سیاسی ، فرهنگی ، هنری و اقشار مردم با هدف تلاش جهت کاهش میزان تلفات حوادث رانندگی تشکیل گردیده است، که در این راستا جوانان مستقر در پست ها از مسئولین مسافرین محترم دعوت می کنند که به کمپین مزبور بپیوندند.
وی ادامه داد:در طول اجرای پست ها مورد بازدید مسئولین ارشد جمعیت و شهرستان اعم از مشاور دبیر کل، مدیر عامل محترم و معاونت امور جوانان از قبیل شهردار ، بخشدار پیرسلمان، روسای ادارات میراث فرهنگی، اداره راه ،شورای شهر، نیروی انتظامی، اورژانس و... قرار گرفته و همگی به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوسته اند.
صالحی افزود:در پست های مذکور 179 نفر روز خواهر و برادر عضو امور جوانان همکاری داوطلبانه داشته و 5897 نفر مسافر و نیز از خدمات پست ها استفاده نموده و 12033 بروشور ، نقشه ، سی دی توزیع گردیده ...
[ مشاهده متن کامل خبر اجرای شانزدهمین مرحله طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در اسدآباد برگزار شد در خبرگزاری آریا ]


شنبه ، ۲۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن