تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطع برق مناطقی از مشهد بر اثر باران شدید


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، بارش بی سابقه باران و تگرگ در مشهد موجب شد ساکنان برخی مناطق این شهر با قطع و وصل های مقطعی برق مواجه شوند . 

روابط عمومی آستان قدس رضوی  هم اعلام کرد : برق حرم مطهر رضوی بعد از نیمه شب چند لحظه قطع اما  پس از چند ثانیه مجدداً وصل شد .

حرم مطهر رضوی به شبکه برق اضطراری مجهز است و در صورت قطع برق پس از 30 ثانیه این شبکه به طور خودکار شروع به کار می کند و قطعی شبکه سراسری برق ، برای زائران در حرم مشکلی ایجاد نمی کند.
همچنین سیلاب و آبگرفتگی در 12 شهرستان استان خراسان رضوی ، خسارت های زیادی به منازل و اماکن عمومی و زمین های کشاورزی وارد کرده است اما  تلفات نداشته است.
شایا ن فر مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت : بر اثر بارش شدید باران در شهرستان سرخس و تخریب جاده مواصلاتی مشهد به سرخس در منطقه گنبدلی به پالایشگاه نفت و گاز شهید هاشمی نژاد ، 2 هزار کارمند و کارگر این پالایشگاه صبحامروز نتوانستند در محل کار خود حاضر شوند و نوبت کاری صبح امروز این پالایشگاه برقرار نشد  .
اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی هم اعلام کرد : با گسترش سامانه فعال بارندگی در نواحی شمال شرق کشور از جمله خراسان رضوی از روز پنج شنبه این استان تحت تاثیر امواج این سامانه با بارشهای رگباری همراه با رعد و برق روبرو شده است .
براساس این گزارش بارشها امروز شنبه به صورت رگبار با رعد و برق شدید و در نواحی مستعد بارش تگرگ خواهد بود . 
همچنین در روز یکشنبه در شهرستانهای صالح آباد ، فریمان ، مشهد ، تربت جام ، تایباد ، سرخس و خواف باران می بارد و در نواحی مستعد بارش تگرگ پیش بینی شده است.
شهرستانهای واقع در نوار شمالی خراسان رضوی هم در روز دوشنبه شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و در برخی نواحی بارش تگرگ خواهند بود.
پیش بینی شده است بیشترین حجم بارش در شهرستان مشهد از عصر جمعه تا اواخر وقت شنبه 28 فروردین و از اواخریکشنبه 29 فروردین تا اواخر روز دوشنبه باشد که بر این اساس جاری شدن روان آب و ...
[ مشاهده متن کامل خبر قطع برق مناطقی از مشهد بر اثر باران شدید در واحد مرکزی خبر ]


شنبه ، ۲۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن