تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارنامه موفق رسانه ای ترین مسئول شهرستان لنده در سال94


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: در نشست خبری با اصحاب رسانه رسانه ای ترین مسئول در سطح شهرستان لنده اقدامات و عملکرد یکساله خود را تشریح کرد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده ، رسانه یکی از مهمترین ابزار برای بیان عملکرد و میزان توانمندی هر مسئول و جامعه محسوب می شود که مسئولانی که بیشترین تعامل و رابطه با آن داشته باشند از مقبولیت بیشتری نیز در سطح جامعه برخودار خواهند بود.
بدون شک همه مردم و مسئولان عملکرد نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده را به واسطه عملکرد مورد قبولش در سطح شهرستان همیشه ستایش می کنند که نتیجه همدلی و همزبانی کارکنان این نهاد فرهنگی است.

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا الهی نیا سرپرست نمایندگی تبلیغات اسلامی لنده در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن تقدیر از همراهی وهمکاری بیش از پیش خبرنگاران گفت: یقیناً گسانی در جامعه موفق هستند که بیشترین تعامل را با اصحاب رسانه داشته باشند و الحمدالله خبرنگاران شهرستان لنده با حضورآگاهانه و بصیرتمندانه خویش در همه عرصه ها باعث پیشرفت و ترقی روز افزون این شهرستان هستند.
وی افزود: نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در سال94با بهره گیری از شعار سال«دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توانسته است گام های بلندی در جهت همدلی و همزبانی بیشتر با ادارات و نهادها و مردم در جهت نشر تعالیم و آموزه های دینی با برپایی مناسبت های ملی و مذهبی در این شهرستان بردارد.

سرپرست نمایندگی تبلیغات اسلامی لنده تصریح کرد: اعزام مبلغان دینی به مساجد ومدارس در ایام ماه محرم و رمضان ، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مراسمات دسته روی و عزداری ائمه اطهار(ع) در سطح شهرستان، برگزاری گفتمان های دینی،دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان، حضور مستمر در جلسات ادارت و نهادها،اقامه نماز جمعه، سخنرانی در مداس و مجالس مختلف اعم از یادواره های شهدا و برگزاری جشن ها و اعیاد مختلف دینی و ملی از مهمترین اقدامات نمایندگی تبلیغات اسلامی در طول سال94 است.

وی تاکید کرد: رسانه ای کردن فعالیت ها و اقدامات و ارسال تمام اخبار و نشر در سایت سازمان مرکزی تبلیغات اسلامی و کسب رتبه ...
[ مشاهده متن کامل خبر کارنامه موفق رسانه ای ترین مسئول شهرستان لنده در سال94 در شبکه اطلاع رسانی دانا ]


شنبه ، ۲۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن