تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819944582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه «رها» از سازمان دانش آموزی یزد؛رتبه اول جشنواره موسیقی کویرنشینان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: گروه «رها» از سازمان دانش آموزی یزد؛رتبه اول جشنواره موسیقی کویرنشینان با حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین جشنواره موسیقی کویر نشینان یزد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و گروه «رها» از سازمان دانش آموزی و خانه مشق امین، رتبه نخست را به دست آورد.
۱۳۹۵ شنبه ۲۸ فروردين ساعت 07:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا در اختتامیه این جشنواره که پنجشنبه 26 فروردین در سالن هلال احمر برگزار شد، در بخش شادمانه‌های مذهبی، غلامحسین نقدی، محمد اقبال و سیدعلی اصغر میرجلیلی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.در بخش موسیقی زورخانه‌ای نیز علی حسین‌زاده، حمیدرضا فلاح و پوریا میرجلیلی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. در بخش پژوهش این جشنواره نیز از آثار ارسالی از سوی محمدعلی عصار‌زاده با کتاب نغمه‌های کویری درآمدی بر موسیقی محلی اردکان تقدیر و تجلیل بعمل آمد. جایزه ویژه بخش گروه نوازی سازهای کوبه‌ای این جشنواره نیز به گروه آراکس به سرپرستی آشنا احمدی رسید و گروه شورانگیز به سرپرستی مسعود شاهدی نیز شایسته تقدیر شناخته شد. در بخش گروه نوازی پاپ به گروه مقام سوم از آن گروه صدای سکوت به سرپرستی میلاد دهقان رسید و گروه آکند به سرپرستی داود تلاوت و گروه سلمک به سرپرستی حامد نصیری‌زاده به ترتیب دوم و اول شدند. جایزه ویژه هیئت داوران در بخش گروه نوازی پاپ نیز به گروه باربد به سرپرستی سامان قاضیان اهدا شد. جایزه ویژه جشنواره در زمینه آهنگ‌سازی موسیقی پاپ با تقدیر از گروه سرمک به میلاد دهقان تعلق گرفت. در بخش موسیقی اصیل ایرانی با تقدیر از گروه کرشمه از میبد، جایزه سوم به گروه رندان به سرپرستی مصطفی راغب، جایزه دوم به گروه میم به سرپرستی مجتبی حبیبی و جایزه اول به گروه رها به سرپرستی محمدصالح کریمی اهدا شد. در این بخش جایزه ویژه به گروه سنتور نوازان انوشه به سرپرستی امید انوشه رسید و جایزه آهنگ‌سازی موسیقی سنتی نیز به طور مشترک به سیدعلیرضا رستگار و سهیل ملاحسینی رسید. یاد اور می شود، در بخش رقابتی گروه نوازی موسیقی سنتی آقای مسعود آرامش ، در بخش گروه نوازی موسیقی تلفیقی و پاپ آقای دکتر محمدرضا چراغعلی ، در بخش گروه نوازی سازهای کوبه ای آقای همایون نصیری به داوری پرداخت. همچنین در بخش غیررقابتی شادمانه های مذهبی آقای جهانگیر نصری اشرفی اجراهایی از پامنبری،ذکر خوانی، منقبت خوانی و موسیقی زورخانه ای را ارزیابی کرد.
  گفتنی است گروه موسیقی «رها» به سرپرستی محمدصالح کریمی، متشکل از عرفان کوچه باغی (نوازنده سه تار)، علی دهقانی (نوازنده تنبور)،هادی حسن شاهی (نوازنده تار)، ابوالفضل حسین زاده (نوازنده پیانو)، عباس گلزار (نوازنده نی)، امین رضایی (نوزانده تنبک)، محمدمهدی کریمی (نوازنده سازهای کوبه ای) و معین آقایی (خواننده) می باشد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن