تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820956287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رامسر: اقتصاد پویا جلوی ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه رامسر:اقتصاد پویا جلوی ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کند
خبرگزاری فارس: اقتصاد پویا جلوی ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کند
امام جمعه رامسر با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی که این روزها مقام معظم رهبری به آن تاکید می‌کنند، گفت: اگر اقتصاد مقاوم نباشد، با هر تهدیدی لرزش دارد و در صورتیکه اقتصاد پویا باشد، در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر با اشاره به مقام و جایگاه شهدا گفت: این روزها شهرستان رامسر میزبان شهید مدافع حریم اهل بیت (ع) بود که تقدیم امام زمان (عج) و نائب برحقش شد.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه شهید تاش‌موسی در 22 بهمن به شهادت رسید و تلاش‌هایی نیز برای بازگرداندن پیکر ایشان به وطن انجام شد اما موفقیت‌آمیز نبود، افزود: افراد بسیار دیگری نیز هستند که سال‌ها برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه به سر می‌برند و فرامین رهبری و نظام را لبیک گفتند.

مرتضوی با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای، روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی گفت: ایران در عرصه‌های زیادی موفقیت کسب کرده که موفقیت در مذاکرات سه‌جانبه اخیر رامسر در حل مسئله قره‌باغ و موفقیت در مسئله هسته‌ای از نمونه‌های آن است و این امر باعث شده تا دشمنان قدرت‌نمایی کرده و علیه ایران کارهایی انجام دهند.

وی افزود: به برکت اتحاد، وحدت، همدلی و به برکت شهدا و شهید آوینی‌ها این امنیت، آرامش و جایگاه را داریم و از آنها باید درس بگیریم.

امام جمعه رامسر با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی که این روزها مقام معظم رهبری به آن تاکید می‌کنند، گفت: اگر اقتصاد مقاوم نباشد با هر تهدیدی لرزش دارد و اقتصاد پویا باشد در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: از مسئولان و مردم می‌خواهم که در این زمینه در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تلاش کنند و با پشتکار، اقدام و عمل اقتصاد را پویا و مقاومتی کنند و با همدلی و همکاری مشکلات را حل و کارهای بزرگی انجام دهند.

انتهای پیام/3141/ب20

95/01/20 :: 15:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن