تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس 2 - استقلال 0 تا دقیقه 35


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پرسپولیس 2 - استقلال 0 تا دقیقه 35




هشتادو دومین دیدار استقلال و پرسپولیس از ساعت 17 آغاز شد.





خبرگزاری فارس: هشتادودومین دیدار استقلال و پرسپولیس از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی با حضور 100 هزار تماشاگر آغاز شد.

پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:02 امروز (جمعه) و با 2 دقیقه تأخیر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند تا هشتادودومین دربی پایتخت را به نمایش بگذارند.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، لوکا ماریچ، محسن بنگر، رامین رضاییان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محمد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن مسلمان، علی علیپور و مهدی طارمی.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، عادل شیحی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی و میلاد فخرالدینی.

قضاوت این دیدار به عهده محسن ترکی است که تجربه خوبی در قضاوت دیدارهای پرسپولیس و استقلال دارد و هفتمین دربی خود را تجربه می‌کند.

دقیقه 5: مهدی طارمی دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه 15: ضربه ایستگاهی برای استقلالی‌ها را خسرو حیدری روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که سوشا مکانی به موقع از دروازه خارج شد و توپ را به بیرون مشت کرد.

دقیقه 17: حمله سریع و خطرناک استقلال روی پاس در عمق حیدری و فرار آرش برهانی آغاز شد، اما مهاجم استقلال نتوانست در موقعیت تک به تک موفق شود و در نهایت توپ او به کرنر رفت.

دقیقه 20: پاس سجاد شهباززاده به آرش برهانی و توپی که این بازیکن برای خسرو حیدری کاشت، بهترین موقعیت برای استقلالی‌ها بود تا بازی را به تساوی بکشند، اما ضربه بی‌دقت حیدری به بیرون رفت.

دقیقه 25: فرشاد احمدزاده از سمت راست به سمت دروازه استقلال حرکت کرد و ارسال خطرناک او قبل از رسیدن به بازیکنان پرسپولیس توسط مهدی رحمتی دفع شد.

دقیقه 30: حمله پرسپولیسی‌ها و پاسکاری عناصر هجومی این تیم در نهایت به احمدزاده ختم شد که ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 32: کرنر ارسالی حیدری بسیار خطرناک بود که مجیدی اولین ضربه را به سمت دروازه پرسپولیس زد و رامین رضاییان توپ را از روی خط دروازه برگشت داد. ضربه برگشتی توسط برهانی زده شد که این بار ماریچ توپ را برگشت داد و در نهایت جابر انصاری توپ را به بیرون زد.

دقیقه 34: طارمی گل دوم را برای پرسپولیس به ثمر رساند.







تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن