تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821245546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیتر امشب/ هشتاد و دومین شهرآورد پایتخت در زمین لغزنده آزادی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تیتر امشب/ هشتاد و دومین شهرآورد پایتخت در زمین لغزنده آزادی


هشتاد و دومین شهرآورد پایتخت در حالی برگزار خواهد شد که به گزارش سازمان هواشناسی کشور جمعه در استان تهران باران به شدت باران می‌بارد، و زمین آزادی لغزنده است، و این موضوع پیش بینی ها در خصوص نتیجه این رقابت با ابهام مواجه کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فردا جمعه 27 فروردین از ساعت 17 ، تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران و با قضاوت محسن ترکی ، برگزار کنندهء هشتاد و دومین شهرآورد پایتخت خواهند بود.

محسن خلیلی بازیکن پیشین پرسپولیس با حضور در استودیو تیتر امشب، با تشکر از هواداران دو تیم  تاکید کرد: هواداران بیش از نتیجه برای تماشای یک بازی جذاب آمده اند، هرچند نتیجه بازی نیز اهمیت بسیاری دارد اما موضوع حائز اهمیت در بازی جمعه 27 فروردین تماشای یک رقابت خوب و دیدنی است. او در ادامه از مسئولان که شرایط اسکان و استراحت هواداران دو تیم را فراهم کرده اند تشکر کرد و افزود: با توجه به نزدیک بودن نتایج بازی تیم های دیگر، نتیجه بازی برای دیگر تیم ها نیز بسیار اهمیت دارد. اما باید توجه داشت که نبود ستاره و رفتن ستاره ها از دو تیم سبب شده که استادیوم ها مانند گذشته رونق نداشته باشد، بنابراین علت حضور تماشاگران در استادیوم تماشای یک بازی دیدنی و حرفه ای است. خلیلی خاطرنشان کرد: در چند سال پایانی که در سایپا بودم، روانشناس به ما کمک می کرد تا آرامش پیدا کنیم و از تنش فاصله بگیریم اما حضور روانشناس در تیم ها دائمی نیست و در این خصوص برنامه ریزی نمی شود، و علت آن موقتی بودن مدیرانی است که مرتبا تغییر می کنند و امکان دنبال کردن یک برنامه دراز مدت وجود ندارد.


پرویز برومند بازیکن پیشین استقلال با بیان اینکه از بس تاکید کردیم که باید در به ورزش پایه توجه شود و مورد بی توجهی قرار گرفتیم که در این خصوص ناامید هستیم اما باید توجه داشت که تماشاگر ابتدا می آید که بازی خوب ببنید و از نزدیک ستاره های محبوب خود را ببیند. او با تاکید بر اینکه استقلال 7 الی 8 هفته فرصت داشت که امتیاز به دست بیاورد اما فرصت های خود را از دست داده است، پرسپولیس امتیاز به دست آورده و نتایج خوبی کسب کرده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اختلاف امتیاز چندانی وجود ندارد و به علت نزدیک بودن امتیازها پیش بینی می کنم که فردا شاهد بازی خوبی میان دو تیم باشیم.
دانلود      

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن