تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803196337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پتروشیمی، یک گام تا قهرمانی لیگ بسکتبال


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: فینال لیگ برتر بسکتبال
پتروشیمی، یک گام تا قهرمانی لیگ بسکتبال




تیم بسکتبال پتروشیمی با کسب سومین پیروزی مقابل نفت آبادان در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار گرفت.





خبرگزاری ایسنا:‌ تیم بسکتبال پتروشیمی با کسب سومین پیروزی مقابل نفت آبادان در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار گرفت.

پتروشیمی و نفت آبادان سومین دیدارشان از فینال لیگ برتر بسکتبال را در شهر آبادان برگزار کردند که پتروشیمی در این مسابقه نیز برنده شد و در یک قدمی قهرمانی قرار گرفت.

شاگردان شاهین طبع در این مسابقه که زیر نظر محمود مشحون، رییس فدراسیون برگزار می شد، با نتیجه 76 به 72 به برتری رسیدند و در صورت پیروزی در مسابقه فردا، قهرمان لیگ می شوند. نکته جالب توجه در ابتدای این مسابقه این بود که تماشاگران آبادانی ابتدا علیه حدادی بودند و سپس تشویقش کردند.

کوارتر اول را آبادانی ها بهتر آغاز کردند و با حمایت هواداران خود در همان ابتدا 6 بر صفر پیش افتادند. محمد حسن زاده روز خوبی را شروع کرده بود و در دفاع و حمله عملکرد خوبی داشت. سعید داورپناه بالاخره قفل سبد میزبان را باز کرد اما همچنان نفتی ها تیم برتر میدان بودند. اشتباه های پتروشیمی در دفاع و حمله کار دست این تیم داده بود و ستاره های این تیم نمی توانستند امتیازآوری کند. البته کاملا مشخص بود در ابتدا هنوز به جو بازی عادت نکرده بودند؛ چهار دقیقه تا پایان کوارتر یک مانده بود و نفت ١٤ بر پنج پیش بود که بالاخره شاهین طبع اولین زمان استراحت را برای پتروشیمی اعلام کرد.

بازگشت به زمین دو تیم همراه با شروع خوب پتروشیمی بود و مهمان توانست فاصله امتیازی را کاهش دهد. شوت های حدادی و داورپناه فاصله را کاهش می داد و در ادامه بهنام یخچالی بعد از یک بلاک شات موقعیت حمله ساخت و به کمک داورپناه، شوت سه امتیازی اش را وارد سبد نفت کرد تا این بار حماد سامری برای بازیکنانش وقت استراحت بگیرد. بازگشت دو تیم به میدان این بار با امتیاز آوری میزبان همراه بود. دقایق پایانی برای نفت آبادان بود و در نهایت کوارتر دوم با نتیجه ٢٢ بر ١٦ به سود این تیم به پایان رسید. در ثانیه های پایانی این کوارتر بهنام یخچالی ملی پوش پتروشیمی مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.

سه دقیقه نخست کوارتر دوم امتیازی نداشت و شاهین طبع نیز با آوردن نبی پور و تاکوان دین به زمین، فرصت استراحت به حدادی داد. این کوارتر بدون امتیاز پیش می رفت که اسلم دانک محمد حسن زاده، سالن آبادان را به وجد آورد. این ملی پوش روز خوبش را سپری می کرد و در میان بازیکنان نفت می درخشید. توپ برای نفتی ها می چرخید که شوت سه امتیازی حامد حسین زاده می توانست جریان بازی را به سود پتروشیمی تغییر دهد اما خیلی سریع توسط مهراد آتشی پاسخ داده شد.

آتشی یک سه امتیازی دیگر هم زد که آن را تاکوان دین برای پتروشیمی بی پاسخ نگذاشت اما اسلم دانک عبدالله اندوی دوباره فضا را به سود نفتی ها کرد. هفت دقیقه از کوارتر دوم گذشته و نفت ٣٣ بر ٢٨ از مهمانش پیش بود؛ شاهین طبع حدادی را به میدان فرستاد. او همان ابتدا دو امتیاز کسب کرد و در ادامه نیز ماهشهری ها فاصله را به حداقل رساندند و نیمه نخست ٣٣ بر ٣٢ به سود میزبان به پایان رسید اما پتروشیمی در کوارتر دوم ١٦ بر ١١ به برتری رسید.

کوارتر پایانی بازی اوج حساسیت بود و دو تیم با ترکیب اصلی خود بازی را شروع کردند. در شرایطی که مسولان دو باشگاه تصمیم گرفته بودند تماشاگران از هیچ گونه وسایل برای ایجاد صدا استفاده نکنند اما اندک اندک صدا های زیادی سالن آبادان را فرا گرفت.

کوارتر پایانی با دو امتیاز حدادی و سه امتیاز سوسا آغاز شد و پتروشیمی دوباره پیش افتاد؛ ٥٨ بر ٥٦.

دو تیم در این کوارتر بسیار نزدیک پیش می رفتند و توپ ها به ترتیب وارد سبد پتروشیمی و نفت می شد که شوت سه امتیازی جمشیدی وارد سبد شد و میزبان را ٦٤ بر ٦٠ پیش انداخت.

در حالی که پتروشیمی می توانست با امتیاز حدادی نبض بازی را به سود خود عوض کند سه امتیازی زلاتکو این اجازه را نداد. با این حال پتروشیمی کوتاه نیامد و بالاخره با درخشش ادگار سوسا بازی را تساوی کرد؛ این بازیکن دومینیکنی می توانست حتی تیمش را پیش بیندازد اما این اتفاق نیفتاد و فرصت در اختیار نفت قرار گرفت تا دوباره جلو بیفتد.

در دو دقیقه پایانی بازی هیجان به اوج خود رسید و مسوولان پتروشیمی به شدت به شعار تماشاگران و لیز بودن کفپوش سالن اعتراض می کردند.







تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن