تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو روستای اسدآباد همدان در محاصره سیل


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دو روستای اسدآباد همدان در محاصره سیل
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد همدان از بروز سیل در روستاهای نجف آباد و نصرت آباد خبر داد و گفت: بارش باران در شب گذشته كه بسیار بی سابقه بود این دو روستا را در محاصره قرار داده است.
آفتاب : یزدان آزرمی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: خوشبختانه سیلاب در این روستاها خسارت جانی به همراه نداشت و تنها ورود آب به داخل حیاط منازل، اسطبل ها و مدارس خسارات كمی برجای گذاشت. 


بخشدار پیرسلمان خاطرنشان كرد: از آنجا كه در ده سال گذشته بارشها كم بوده و این منطقه دچار خشكسالی بود بیشتر مسیرهای رودخانه ها با انواع زباله و نخاله مسدود شده و این امر موجب سرازیر شدن آب به داخل روستا شده است. 


وی افزود: در این خصوص ادارات بنیاد مسكن و راه و شهرسازی برای بازگشایی مسیر آب و هدایت به مسیر اصلی رودخانه اقدام كرده اند. 


آزرمی با بیان اینكه بارش باران موجی از خوشحالی را در بین اهالی روستا و كشاورزان به وجود آورده است گفت: با این وجود سیلاب موجب نگرانی و دغدغه آنها بخاطر بروز سیل و خسارت به اراضی و محصولات كشاورزی نیز شده است.
 
بخش پیرسلمان 30 روستا دارد و 15 هزار جمعیت را در خود جا داده است. اسدآباد با 110 هزار جمعیت در 45 كیلومتری همدان واقع شده است. 




تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن