تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804525778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طاقت هافبک ملی‌پوش نفت تمام شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
طاقت هافبک ملی‌پوش نفت تمام شد




هافبک تیم ملی فوتبال گفت: این فصل، آخرین فصل حضورم در نفت خواهد بود.





خبرگزاری تسنیم: وحید امیری در مورد گروه ایران در رقابت‌های انتخابی جام‌ جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: به‌عقیده من هم اینکه ایران با تیم‌های عربستان و امارات هم‌گروه نشد، باید خوشحال باشیم. البته نه اینکه این دو کشور تیم‌های قدرتمندی باشند، بلکه با توجه به مشکلات سیاسی که بین این دو کشور با کشورمان وجود دارد، بهتر بود که در مسابقات انتخابی جام جهانی در یک گروه قرار نمی‌گرفتیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

وی افزود: ما پیش از این بارها مقابل تیم‌هایی چون کره جنوبی، قطر و ازبکستان قرار گرفته‌ایم و از لحاظ آماری هم نتایج خیلی خوبی مقابل این تیم‌ها کسب کرده‌ایم، اما با این وجود نمی‌شود گفت آنها حریفان راحتی برای ایران هستند، بلکه هر تیمی که وارد این مرحله از رقابت‌ها می‌شود قطعاً برنامه‌ریزی وسیعی برای صعود به جام جهانی انجام می‌دهد.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی از حالا باید به فکر آماده‌سازی خود برای رویارویی با حریفانش باشد، تصریح کرد: در مورد مشکلات تیم ملی بارها کی‌روش صحبت کرده است و امیدوارم خواسته‌های او برآورده شوند. خواسته‌های سرمربی تیم ملی غیرمنطقی و زیاد نیست بلکه او خواهان امکانات اولیه شامل لباس تمرین و زمین مناسب برای تیم خود است. کی‌روش اگر روی این مسائل اصرار دارد به‌خاطر ارزش زیادی است که برای تیم ملی قائل می‌شود و می‌خواهد تیمش از هر نظر شخصیت بالایی داشته باشد. به‌هر حال ایران در رده‌بندی فیفا تیم اول آسیاست و باید امکانات‌مان نه در این حد بلکه حداقل در حد یک تیم متوسط باشد.

وی یادآور شد: مطمئن باشید تیم‌هایی مثل قطر، کره جنوبی و چین برای  فوتبال کشورشان هزینه می‌کنند و هزینه آنها در مقایسه با کشور ما صد به یک است. تیم ملی فوتبال  ویترین یک کشور است و اگر بد نتیجه بگیرد باعث سرافکندگی کشور خود خواهد شد و اگر خوب نتیجه بگیرد منجر به سربلندی آن کشور می شود. امیدوارم مسئولان برای تیم ملی امکانات اردویی را فراهم کنند تا به بهترین شکل برای مسابقات  پیش‌رو آماده شویم.

امیری در ادامه در گفت‌وگو در رابطه با اوضاع تیم نفت تهران نیز گفت: در مورد مشکلات مالی تیم نفت زیاد صحبت شده است، تا جایی که خودمان تصمیم گرفتیم دیگر به این مسائل فکر نکرده و در این هفته‌های پایانی فقط روی بازی‌هایی که پیش‌رو داریم فکر کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم قهرمان شده یا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم. حالا اینکه در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، ما بی‌خبریم.

هافبک تیم ملی در پاسخ به این پرسش که برای فصل بعد در نفت خواهد ماند یا راهی یکی از دو تیم مطرح پایتخت و حتی تیم‌های خارجی خواهد شد، عنوان کرد: به‌طور قطع این فصل، آخرین فصل حضورم در نفت خواهد بود. در مورد لژیونر شدن هم منتظرم ببینم چه پیشنهاداتی می‌رسد. بازی کردن در یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت هم افتخار است و هر بازیکنی دوست دارد در این دو تیم بزرگ بازی کند. آنچه مسلم است برای من شرایط مالی، شخصیت تیمی و سرمربی تیم بعدم خیلی مهم است و سعی خواهم کرد بهترین تصمیم را بگیرم.






تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن