تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820121911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروین :قدر تیمتان را بدانید


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پروین :قدر تیمتان را بدانید
پروین :قدر تیمتان را بدانید پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ملاقات با سرمربی سرخ‌پوشان کفت: مثل تیم دوران ما یک تیم جنگنده ساختی که بچه‌ها پشت هم هستند.


به گزارش فرهنگ نیوز ، علی پروین در جریان حضور امروز خود در محل تمرین سرخپوشان که به دعوت و با همراهی علی اکبر طاهری صورت گرفت، در جلسه‌ای کوتاه با برانکو ایوانکوویچ شرکت کرد. در جریان این ملاقات پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه، مصطفی قنبرپور و کریم باقری هم حضور داشتند.

علی پروین خطاب به برانکو گفت: این پرسپولیس را که می بینم لذت می‌برم. یاد تیم دهه ۶۰ خودمان می‌افتم که یک تیم جنگنده بود. رفاقت در این تیم هم کاملا به چشم می‌آید. یکی دریبل می‌خورد، دو، سه نفر پشت سرش در می‌آیند که توپ را بگیرند.

برانکو هم متقابلا با تشکر از حضور علی پروین که در یک روز بارانی در محل تمرین حضور پیدا کرد، اظهار داشت: حضور شما به عنوان کسی که از اسطوره‌های باشگاه هستید باعث قوت قلب تیم و باعث افزایش روحیه است.

علی پروین سپس در جمع بازیکنان تیم حضور پیدا کرد که در سالن بدنسازی حضور داشتند و بعد از سلام و احوالپرسی با سرخپوشان گفت: قدر این روزها، همدیگر و تیم خوبی که دارید را بدانید. این تیم از هر نظر معیارهای یک تیم خوب را دارد و فوتبالی بازی می‌کند که همه لذت می‌برند. من برای همه شما آرزوی موفقیت دارم.
 

منبع: مهر


95/1/25 - 16:01 - 2016-4-13 16:01:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن