تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815617021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امید به دریاچه ارومیه بازگشت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
امید به دریاچه ارومیه بازگشت




رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: از 4 سال قبل مامورین یگان حفاظت اداره پارک ملی دریاچه ارومیه بجای قایق موتوری از خودروهای کمک دار جهت تردد به جرایر استفاده می کردند.





خبرگزاری ایلنا: رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: از 4 سال قبل مامورین یگان حفاظت اداره پارک ملی دریاچه ارومیه بجای قایق موتوری از خودروهای کمک دار جهت تردد به جرایر استفاده می کردند.

بهزاد شیرپنجه گفت: بعد از گذشت 4 سال دوباره مامورین یگان‌حفاظت پارک‌ملی برای گشت و کنترل و تردد به داخل پارک‌ملی و جزایر از قایق‌موتوری استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: اخیرا در پی افزایش ورودی آب به دریاچه از طریق بارش‌های خوب پاییز، زمستان و بهاره و وارد شدن آب از رودخانه‌ها و رهاسازی آب سدها شاهد بالا آمدن آب دریاچه هستیم.

وی افزود: امید می‌رود با ذوب‌شدن برف در ارتفاعات، ادامه بارش‌ها و روان‌شدن آب بیشتر رودخانه‌های حوضه آبریز دریاچه‌ارومیه سطح تراز آب افزایش یابد.

شیرپنجه اضافه کرد: پارک‌ملی دریاچه‌ارومیه بزرگ‌ترین دریاچه داخلی کشور است که در یک‌دهه گذشته علاوه بر کاهش نزولات جوی، بروز خشکسالی‌های پیاپی منجر شد دریاچه خشک شود.

سطح تراز آب دریاچه‌ارومیه 22 فروردین‌ماه سال‌جاری برابر است با 89/1270 که در مقایسه با مشابه سال گذشته که 69/1270 بود 20 سانتی‌متر افزایش سطح را نشان دهد.







تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن