تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813054485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرطانِ کمتر با غذاهای سالمِ «کم کال»


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سرطانِ کمتر با غذاهای سالمِ «کم کال»




متأسفانه سرطان، در یکی دو ساله گذشته جان بعضی شخصیت های محبوب کشورمان را گرفته است و یکی از این سرطان ها ، سرطان معده بود . سرطانی خاموش ، خطرناک ولی شایع که یکباره خود را نشان می دهد.





برترین ها: متأسفانه سرطان، در یکی  دو ساله  گذشته جان بعضی شخصیت های محبوب کشورمان را گرفته است و یکی از این سرطان ها ، سرطان معده بود . سرطانی خاموش ، خطرناک ولی  شایع که یکباره خود را نشان می دهد.

پیشگیری و شناخت علائم و نشانه های آن می تواند فعالیت این خرچنگ موذی را در بدن زودتر و در مراحل اولیه به مبتلایانش بنمایاند.

اگر نمی خواهید یکی از قربانیان این سرطان باشید ادامه نوشتار را بخوانید :

 رایج ترین عامل زمینه ساز بیماری سرطان معده عبارتند از : عادت های غذایی بد،مصرف زیاد و طولانی مدت غذاهای کنسرو شده، غذاهای دودی و غذاهایی که مواد نگهدارنده در آن به کار برده میشود مانند فست فود هایی چون سوسیس، کالباس،آبمیوه های صنعتی ، نوشابه های گازدار و...


 چرا با تغییر عادات غذایی خود قبل از مبتلا شدن به سرطان و بیماری های گوناگون از آن ها پیشگیری نکنیم؟؟!

به دلیل مشغله های روزانه متاسفانه عادات غذایی ما به کلی تغییر کرده و عادت خوردن نوشابه های گازدار، سرخ کردنی های پر چرب، فست فودهای مضر به عادتی خطرناک در ما تبدیل شده است و روزانه آمار مبتلایان به سرطان ها معده و دستگاه گوارش رو به افزایش می باشد.

اگر کار، ما را احاطه کرده است و نمی توانیم برای پخت پز غذاهای سالم در خانه وقت بگذاریم و هر روز مجبور هستیم که در محیط کار خود از فست فودهای مختلف استفاده کنیم در دام خطرناکی گرفتار شده ایم.

کشورهای توسعه یافته برای رهایی از این دام و جلوگیری از سوء تغذیه و مبتلا شدن به بیماری هاییی همچون سرطان چندین سال است که راه حلی را ابداع کرده اند این راه حل سبک زندگی سالم و غذایی سالم یا Healthy Food است.


در این غذاها به هیچ وجه از نگهدارنده های سرطان زا،روغن های مضر و نوشیدنی های صنعتی استفاده نمی شود و جالب تر از همه اینکه تمامی نکات تغذیه ای توسط متخصصین در غذاها برای شما در نظر گرفته شده است.تنها کاری که شما انجام می دهید این است که آنها را نوش جان کنید!!  طبق آمارهای استخراج شده این شرکت ها سهم به سزایی در سلامتی مردم داشته اند و همواره از سوی دولت مورد حمایت و تشویق قرار می گیرند.  خبر جالب توجه این می باشد که مدتی است در ایران نیز چنین کسب و کارهایی شکل گرفته و در مدت کم مورد استقبال اقشار مختلف جامعه از قبیل مدیران، وکیلان ، اساتید دانشگاه ، ورزشکاران ، پزشکان و ... قرار گرفته است.  شرکت های Healthy Food یا غذای سالم ، برای افراد پرمشغله و کسانی که رژیم غذایی مناسبی ندارند و گرایش به فست فود پیدا کردند یک خدمت ویژه ارائه  می دهند.



کم کال




شرکت «کم کال» متناسب با هر فرد غذای همان فرد را طبخ می کنند و روز به روز به آنها تحویل می دهند.  در واقع این شرکت ها ترکیبی از یک رستوران و یک تیم متخصص تغذیه و سلامتی  هستند.  اگر شما به این شرکت ها مراجعه نمایید قد،وزن،سن،فشار خون و ... شما را  می سنجند و متناسب با سوخت و ساز بدن و شرایط جسمانی شما برایتان غذا پخته و درب منزل تحویل می دهند.  شما تمامی وعده های غذایی روزانه از صبحانه تا شام را به همراه دو میان وعده شامل میوه،شیر،قهوه،دسر و ... در یک بسته، روز قبل درب منزل یا شرکت خود تحویل می گیرید.


کم کال



شرکت «کم کال» که در وب سایت رسمی خود کتاب الکترونیکی  "چگونه بیشتر بخوریم و کمتر چاق شویم؟" را برای دانلود رایگان قرار داده است از علاقه مندان دعوت می کند که برای چکاپ سلامتی خود به دفتر آنها مراجعه کنند و مهم تر از همه این می باشد که  هیج گونه مبلغی برای این چکاپ گرفته نمی شود.    



کم کال




کم کال در کارگاه هفته ای و رایگان خود مفهوم (چگونه بیشتر بخوریم و کمتر چاق شویم) را به شکل کاربردی به شما عزیزان آموزش می دهد برای ثبت نام در این کارگاه ها کافی است کلمه WB به شماره 3000538010 پیامک نمایید.


با تشکر از مجموعه کم کال

آدرس : تهران- قیطریه - میدان کتابی - خیابان حدادنژاد - انتهای بن بست اتحادیه املاک - پلاک 2 - ط 5 - واحد 10


تلفن :  22398973-22248841










تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن