تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820430245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانه فضاهای ورزشی کشور به ۸۰ سانتی‌متر می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وزیر ورزش و جوانان:
سرانه فضاهای ورزشی کشور به ۸۰ سانتی‌متر می‌رسد

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان


شناسهٔ خبر: 3597263 - سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
استانها > قم

قم - وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش ما بر این است که با وجود محدودیت منابع مالی سرانه فضاهای ورزشی کشور را تا پایان دولت یازدهم به ۸۰ سانتی‌متر برسانیم. به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بهره برداری از استخر سرپوشیده خلیج فارس پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم عصر سه‌شنبه با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم که سید مهدی صادقی استاندار قم، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و سید حسن رضوی معاون استاندار قم در آن حضور داشتند استخر خلیج فارس در فضایی ۲ هزار متری افتتاح شد.

این استخر با بودجه ۴ میلیارد تومانی از اعتبارات پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم و در مدت یک سال و نیم ساخته شده است.

وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح این پروژه در سالن همایش‌های پردیس دانشگاه تهران در قم اظهار داشت: سرانه ورزشی قم پیش از این ۴۰ سانتی متر بود و اخیراً به ۴۳ سانتی متر رسیده اما هنوز با استانداردها فاصله زیادی دارد.

وی افزود: زمانی که دولت را تحویل گرفتیم سرانه ورزشی کشور ۶۲ سانتی متر بود و هدف ما این است که بتوانیم در پایان دوره دولت یازدهم به سرانه ۸۰ سانتی متری برسیم و این هدف را قابل تحقق می‌دانیم.

گودرزی بیان داشت: البته دولت با مشکلات مالی و اعتباراتی مواجه است و این مسئله کار ما را در زمینه ساخت و تکمیل فضاهای ورزشی سخت می‌کند اما به دنبال گسترش و نوسازی فضاهای ورزشی کشور هستیم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: با وجود این که بسیاری از مردم تهران را شهری برخوردار در زمینه فضاهای ورزشی می‌دانند اما سرانه ورزشی تهرات تنها ۳۳ سانتی متر است و تنها استان البرز در بین استان‌ها از تهران پایین‌تر است که سرانه ۳۰ سانتی متری دارد.

وی تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند امر به ورزش امر به معروف است و ما نیز همین شعار را در دستور کار قرار داده‌ایم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن