تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821106457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش بس در یمن 24 ساعت به تعویق افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: صفحه جهان: در حالی که قرار بود توافق آتش بس از نیمه شب یکشنبه اجرایی شود منابع یمنی از به تاخیر افتادن موعد آتش بس در یمن به مدت 24 ساعت خبر دادند.
به گزارش "ایسنا"، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، منابع یمنی اعلام کردند: آتش بس در یمن که قرار بود از نیمه شب یکشنبه آغاز شود 24 ساعت به تعویق افتاد.
اخیرا انصارالله یمن و عربستان با توقف تدریجی جنگ توافق کردند. قرار است مذاکرات صلح یمن نیز 30 فروردین در کویت برگزار شود.آتش بس در یمن مقدمه ای برای مذاکرات صلح است.
عربستان از حدود یک سال پیش حملات متجاوزانه ای را علیه یمن آغاز کرد و پس از آنکه در رسیدن به اهداف خود شکست خورد تصمیم گرفت با انصارالله یمن به عنوان یک جنبش تاثیرگذار در این کشور به توافق برسد.
از سوی دیگر نماینده سازمان بهداشت جهانی نیز اوضاع سلامت و بهداشت مردم یمن را بحرانی توصیف کرد و گفت که 28 درصد از مراکز درمانی در این کشور از زمان آغاز حمله ائتلاف سعودی ها غیرفعال شده اند.
احمد شادول، نماینده سازمان بهداشت جهانی در یمن در گفت وگو با شبکه خبری العالم گفت، تقریبا از یک سال پیش و پس از حمله به یمن اوضاع و نظام بهداشتی در این کشور رو به وخامت نهاد و امروز به بدترین وضع رسیده است؛ از جمله در زمینه دارو، کادر پزشکی، محلول ها و ذخایر خون و غیره کمبود شدیدی به چشم می خورد.
وی با بیان این که خارج شدن واردات دارو از دست بخش خصوصی، کمبود دارو و بالا رفتن قیمت آن را تشدید کرد، توضیح داد که این امر سبب شد شاخه سازمان بهداشت جهانی در یمن تقریبا از چها رماه پیش هشدار دهد که ساختار بهداشتی و درمانی در این کشور در آستانه فروپاشی است.
شادول با اشاره به این که نظام سلامت در یمن قبل از شروع حمله نیز وضعیت مطلوبی نداشت، هشدار داد: به دلایلی از جمله مهاجرت شمار زیادی از کادر پزشکی و درمانی، بسیار دشوار است که اوضاع حتی به دوره قبل از بحران بازگردد.
نماینده بهداشت جهانی درباره آمار و ارقام چند ماه قبل این سازمان درباره یمن، گفت: این ارقام بسیارهولناک است. بیش از 19 ...
[ مشاهده متن کامل خبر آتش بس در یمن 24 ساعت به تعویق افتاد در روزنامه جمهوری اسلامی ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن