تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821114788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرف مقابل مانع از اجرای برجام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به این که برجام از آفتاب تابان به ابر شتابان تبدیل شده است،گفت: امروز با برجام و با رفع تحریم ها، آمریکا از مسیرهای دیگر به ایجاد دوباره تحریم ها اقدام کرده است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از تابناک، سعید جلیلی عصر امروز در همایش ویژه برنامه روز ملی فناوری هسته ای در تالار حکمت دانشگاه گیلان با تسلیت شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور ما همان اسلام نابی است که امام خمینی(ره) و شهدا برای ما به ارمغان آورده اند.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: ایران امروز در بحث دموکراسی حرف هایی برای جهان دارد و امنیت و آرامش ایران در منطقه مثال زدنی است و این نشانه این امر است که کشور با مقاومت به پیشرفت دست یافته است.
وی با اشاره به اینکه تمام کشورهای منطقه و به ویژه مستکبران غربی به این نتیجه رسیده اند که مقاومت برای کشور ایران پیشرفت به ارمغان آورده است، خاطرنشان کرد: امروز کشورهای غربی نگرانند که با مقاومت در ایران جریانی شکل بگیرد که سبب پیروزی های ایران در تمام عرصه ها شود و جریان مقاومت به قدرت منجر شود.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه امروزه در سطح جهان و در صحنه بین الملل ناگزیر مناسباتی شکل گرفته است که کشورهای ابرقدرت امتیازاتی را برای برخی قرار داده اند، خاطرنشان کرد: مهم این است که ما این مناسبات را به گونه ای درست درک کرده و توصیف کنیم و در مقابل این قدرت و زور، افتادگی نکنیم و در مواجه با این مناسبات ایستادگی کنیم و به راحتی حاکمیت استکبار جهانی را قبول نکنیم.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه ها محل مشاهده، تجربه و درک صحیح از واقعیات است و اگر از چنین مناسباتی درک صحیح نداشته باشیم طبیعتاً نمی توانیم به یک تجویز صحیح برسیم، افزود: دانشگاه ها در کشور جایی هستند که باید تصویر این گونه مناسبات روشن شود.
جلیلی با بیان اینکه نگاه ها به مناسبات آمریکا و کشورهای غربی باید یک نگاه عقلانی و به دور از احساس باشد، تصریح کرد: عده ای به صراحت انحصارهایی را برای خود قائل هستند و می توانند امتیازاتی را برای خود داشته باشند و به راحتی عده ای دیگر را در رابطه با قدرت خود از این امتیازات منع می کنند ...
[ مشاهده متن کامل خبر طرف مقابل مانع از اجرای برجام می شود در شبکه اطلاع رسانی دانا ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن