تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814756271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاهرودی: از صحبت‌های پیروانی تعجب کردم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
شاهرودی: از صحبت‌های پیروانی تعجب کردم




مربی سیاه جامگان مشهد گفت: ما باید امکاناتی را برای کی روش فراهم کنیم تا او بتواند کارش را انجام دهد اما کی روش هم نباید امکانات ایران را با کشورهای اروپایی مقایسه کند.





کاپ: رضا شاهرودی درباره وضعیت سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: مشکلات مالی در تیم سیاه جامگان بسیار زیاد است. این که می بینید بازیکنان در بازی ها حاضر می شوند به خاطر کادر فنی و غیرت خودشان است. با مدیرعامل این تیم جلساتی داشتیم و گفتیم که اگر می خواهید این تیم در لیگ برتر بماند قرارداد بازیکنان را پرداخت کنید. اینکه در آخر فصل و در پنج بازی آخر بخواهید برای هر پیروزی پاداش در نظر بگیرد درست نیست.

وی افزود: من هم به تمرینات این تیم بر می گردم و در کنار آقای کاظمی به کار خود ادامه می دهم. بازی پرسپولیس بازی خوبی از آب درآمد اما حیف که تماشاگران حضور نداشتند. دیدید که تیم ما هم خوب کار کرد ولی روی بی تجربگی نتوانستند نتیجه را نگه دارند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتخاب علی پروین به عنوان بهترین مربی بعد از انقلاب گفت: من دیشب در همان ابتدای برنامه که نام علی پروین را دیدم فهمیدم که او با درصد بالا بهترین مربی می شود. پروین یکی از پرافتخارترین مربی های ایران و آسیا می باشد و الکی لقب «سلطان» را نگرفته است.

شاهرودی درباره استعفای کی روش نیز بیان داشت: ما باید امکاناتی را برای کی روش فراهم کنیم تا او بتواند کارش را انجام دهد اما کی روش هم نباید امکانات ایران را با کشورهای اروپایی مقایسه کند. من دیشب از صحبت های افشین پیروانی بسیار تعجب کردم که گفت پیراهن های بازیکنان در تیم ملی از آنها گرفته می شود و شسته می شود و بعدا به آنها تحویل داده می شود. این خیلی برای فوتبال زشت است.






تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن