تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821065630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش کوهپیمایی گرامیداشت شهید «حیدر ابراهیم خانی» در ملایر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از برگزاری همایش کوهپیمایی گرامیداشت نخستین شهید مدافع حرم ملایر شهید «حیدر ابراهیم خانی» در مملایر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی رضایی با اشاره به برگزاری همایش کوهپیمایی گرامیداشت نخستین شهید مدافع حرم ملایر شهید «حیدر ابراهیم خانی» اظهار داشت: گروه های کوهنوردی هیئت کوهنوردی ملایر همراه با جمعی از ورزشکاران و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان همایش کوهپیمایی مشترکی به یاد نخستین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر شهید حیدر ابراهیم خانی برگزار کردند.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این کوهنوردی از بام ملایر کنار المان شهدای گمنام بعد از ذکر فاتحه مسافت 6 کیلومتر تا اردو گاه فجر طی کردند و در پایان مسیر پس از پذیرایی به قید قرعه به 10 نفر از شرکت کنندگان جوایزی از سوی اداره ورزش و جوانان اهدا شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری فینال فوتبال روستایی عشایری شهرستان ملایر و میزبانی از مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اشاره و تصریح کرد: تیم فوتبال فروز از بخش مرکزی، قهرمان مسابقات فوتبال روستایی عشایری شهرستان ملایر شد.
رضایی گفت: فینال مسابقات فوتبال روستایی عشایری شهرستان که دور مقدماتی این مسابقات در بخش های مختلف برگزار شده بود، در زمین استقلال ملایر بین 2 تیم کلیل آباد از بخش سامن و فروز از بخش زند برگزار شد.
وی با اشاره به حضور مدیرکل ورزش و جوانان در این مسابقه، ادامه داد: صفا و صمیمیتی که بین ورزشکاران و به ویژه روستائیان وجود دارد، فضای سالم ورزشی را رقم زده و رقابت باعث نشده که روحیه جوان مردی از بین برود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با تأکید بر اینکه انتظار می رود این مسابقات کم کم به صورت لیگ در سطح شهرستان برگزار شود، گفت: در پایان این مسابقات از تیم های اول و دوم تقدیر و تیم اول به مسابقات استانی روستایی عشایری معرفی شد.
انتهای پیام/
[ مشاهده متن کامل خبر همایش کوهپیمایی گرامیداشت شهید «حیدر ابراهیم خانی» در ملایر برگزار شد در خبرگزاری بسیج ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن