تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818811542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه تاسف بار در دانشگاه دولتی/ اکران فیلم طنز بارکد در روز شهادت امام هادی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حاشیه تاسف بار در دانشگاه دولتی/ اکران فیلم طنز "بارکد" در روز شهادت امام هادی
در یکی از دانشکاه‌های دولتی فیلم طنز "بارکد" متأسفانه در روز شهادت امام هادی (ع) بدون توجه به تقویم مذهبی کشور با حواشی مختلفی در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه با حضور عوامل فیلم اکران شد.
به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از قدیم‌‌الایام هر وقت اسم دانشگاه به گوش ما می‌رسید مقوله تحصیل و فرهنگ در ذهن ما تداعی می‌شد و در کلام بزرگان ما از دانشگاه به عنوان مبدأ فرهنگ‌سازی کشور نام برده‌اند به طوریکه دانشگاه را مکانی انسان‌ساز در جهت اداره  و پیشرفت کشور در آینده بوده که متأسفانه با انجام برخی مسائل و اتفاقات ناگوار فرهنگی در داخل دانشگاه‌های تحت نظارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری مقوله فرهنگ‌سازی بسیار کمرنگ می‌شود.


براساس این گزارش در ایام سوگواری شهادت امام هادی(ع) دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی(ره) اقدام به اکران فیلم بارکد با حضور عوامل فیلم در سالن آمفی‌تئاتر این دانشگاه اقدام نمود که این مسئله سبب تعجب بسیاری از افراد برجسته و فرهنگی کشور را ایجاد کرد.



حاشیه تاسف بار در دانشگاه دولتی/ اکران فیلم طنز



حال اینجا سؤالی بر همگان پیش می‌آید که چرا در زمان ایام شهادت امام هادی ع که شدیداً‌در بیرون از مرزهای کشورمان و مورد تهاجم واقع شده است این فیلم بارکد باید در این دانشگاه دولتی اکران شود و از سوی دیگر آن که در زمان دعوت از عوامل فیلم بارکد متأسفانه دانشجویان نسبت به ایام شهادت احترام قائل نبوده و به دفعات بسیاری برای دعوت از عوامل فیلم‌ساز و بازیگران آنها همچون بهرام رادان و سحر دولتشاهی دست و سوت زده و حرمت این دو عزیز را از بین بردند.


شایان ذکر است که سؤال دیگری که ذهن اهالی فرهنگ را به خود مشغول می کند را این است که چه ضرورتی داشت که اکران این فیلم طنز پر از صحنه‌های غیراخلاقی است در چنین روزی حتما باید اکران شود آیا دیگر روزهای سال از مسئولان گرفته شده است؟


متأسفانه با قدم زدن در داخل دنشگاه‌ها و رفتن به سالن نمایش فیلم بارکد با دیدن تصاویر غیراخلاقی و خلاف شرع ارتباط بین دانشجویان باعث شرمندگی و سرافکندگی افراد بازدیدکننده از این دانشگاه را به همراه داشت و همچنین در محیط سالن آمفی‌تئاتر متأسفانه جو فرهنگی اسف بار بوده و شرکت‌کنندگان در اکران فیلم بارکد بدون هیچ در نظر گرفتن ایام شهادت امام هادی به شادی و پایکوبی می‌پرداختن و زمانی که مجری مراسم از آنها دعوت می‌کرد تا حرمت این روز را نگه دارند آنها در جواب مسائل مذهبی را به سخره گرفته و می گفتند که آمده‌ایم فیلم تماشا کنیم مسجد که نیامده‌ایم.


باید متذکر شد که فیلم بارکد روابط خانوادگی را سست و همچنین مانند شبکه‌های فارسی‌زبان  ماهواره ایسعی در سوق دادن بیننده به سمت خیانت خانوادگی و کمرنگ شدن استحکام زن و شوهر و القای فرهنگ غرب‌گرایی دارد.



حاشیه تاسف بار در دانشگاه دولتی/ اکران فیلم طنز



 گفتنی است؛ عوامل فیلم با ظاهری نامناسب و دور از شأن دانشگاه اسلامی در این اکران شرکت کرده که این خود باعث تأسف و همچنین اندکی تأمل دارد که چرا بازیگران سینما که الگویی برای جوانان هستند باید خود از لباس و فرم غربی تقلید کنند.





۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن