تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819071516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری مشترک مهمترین هدف سفر نخست وزیر ایتالیا به ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اکونومیست: رئیسسازمان توسعه تجارت درباره سفر نخست وزیر ایتالیا به تهران، گفت: رفع موانع بانکی بین دو کشور و تسریع در سرمایه گذاریهای مشترک اهداف محوری این سفر است.
ایران اکونومیست -
به گزارش شانا به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، ولی الله افخمی راد در این مورد گفت: متئو رنتزی، نخست وزیر ایتالیا برای توسعه همکاریهای اقتصادی و تجاری دو کشور در دوران پساتحریم و حضور فعال شرکتها و سرمایه گذاران ایتالیایی فردا (سه شنبه، ٢٤ فروردین ماه) وارد تهران می شود، در این سفر برخی مدیران ارشد بزرگترین شرکتهای ایتالیایی فعال در حوزه فولاد، خودروسازی، نفت، گاز و پتروشیمی، حمل و نقل، صنایع غذایی و بانکی و بیمه نخست وزیر ایتالیا را همراهی خواهند کرد.
وی با اشاره به تاثیر برجام بر گسترش روابط دو کشور، تصریح کرد: پس از اجرایی شدن برجام برخی بانکهای ایتالیا، نقل و انتقالات مالی را با بانکهای ایرانی آغاز کرده اند و اکنون حضور نخست وزیر ایتالیا در ایران می تواند با پایه گذاری روابط بانکی منظم، بزرگترین مانع توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور را از پیش رو بردارد.
رئیس سازمان توسعه تجارت عنوان کرد: همزمان با سفر نخست وزیر ایتالیا ضمن پیگیری قراردادهای امضا شده بین دو طرف در سفر رئیس جمهوری ایران به ایتالیا، یک قرارداد و دو تفاهمنامه همکاری دوجانبه امضا می شود.
وی با بیان این که اجرایی کردن تفاهمنامه های پیشین از جمله موضوعهای مورد مذاکره بین مسئولان و فعالان اقتصادی دو کشور است، افزود: در سفر رئیس جمهوری کشورمان به ایتالیا ٢٦ سند همکاری میان دو کشور امضا شد که تاکنون ٨ سند با هدف انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری مشترک در بخشهای ساخت کارخانه سیستم برق رسانی مترو، ساخت تجهیزات مختلف صنایع نفت و گاز، تولید دستگاههای دیالیز تحت لیسانس، ایجاد کارخانه سنگ تحت لیسانس، ساخت کوره های قوسی، ساخت هواپیماهای کوچک آموزشی و تاکسی هوایی و تاسیس شرکت مشترک ایمیدرو و دنیلی برای آموزش، طراحی و اجرای پنج طرح فولادی وارد مرحله اجرایی شده است.
افخمی راد تصریح کرد: بدون تردید با نهایی شدن مذاکرات بین بانک مرکزی کشورمان و یکی از بزرگترین بانکهای ایتالیا، یادداشت تفاهمها در آینده ای نزدیک اجرا شود.
رئیس سازمان توسعه ...
[ مشاهده متن کامل خبر سرمایه گذاری مشترک مهمترین هدف سفر نخست وزیر ایتالیا به ایران در پایگاه خبری ایران اکونومیست ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اکونومیست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن