تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش منابع صندوق توسعه ملی در ۳ سال اخیر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کاهش منابع صندوق توسعه ملی در ۳ سال اخیر
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ با اشاره به اینکه هنوز مجوز دولت برای کاهش سهم صندوق توسعه ملی را ندیده‌ایم، گفت:‌ طی ۳ سال اخیر ۳۰ درصد منابع صندوق کاهش یافته است.
کد خبر: ۵۸۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ - 11 April 2016


عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ با اشاره به اینکه هنوز مجوز دولت برای کاهش سهم صندوق توسعه ملی را ندیده‌ایم، گفت:‌ طی ۳ سال اخیر ۳۰ درصد منابع صندوق کاهش یافته است.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد وضعیت کاهش سهم صندوق توسعه ملی در بودجه سال 95 اظهار داشت: این طور که مسئولان دولت عنوان می‌کنند، مجوز کاهش 30 درصدی سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفت در لایحه بودجه سال جاری را از رهبر انقلاب اسلامی گرفته است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 تصریح کرد: در صورتی که این مجوز وجود داشته باشد، سهم صندوق برای سال جاری نیز 20 درصد خواهد بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت در سه سال اخیر مجوز کاهش 10 درصدی سهم صندوق توسعه ملی را سالانه گرفته است، بیان داشت: اینکه مجوز دولت شفاهی یا کتبی باشد، متفاوت خواهد بود و البته نمایندگان هنوز مجوز کتبی را ندیده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر مجوز شفاهی باشد، قابل استناد نیست و مجلس زیر سوال می‌رود.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن