تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815362469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک هوش مصنوعی در اینترنت به کمک کم بینایان


واضح آرشیو وب فارسی:گرداب: استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای توصیف عکس ها برای افراد نابینا و کم بینا به طور گسترده ای در حال گسترش است و احتمالا به زودی در بسیاری از سایت ها و سرویس های اینترنتی به کار گرفته خواهد شد.
به گزارش  گرداب به نقل از اینفرس، فیس بوک تازه ترین شبکه اجتماعی است که قصد دارد این فناوری را برای تشویق افراد نابینا و کم بینا به عضویت به خدمت بگیرد. فناوری یاد شده محتوای عکس های مختلف را برای این نوع کاربران توصیف می کند تا آنها هم انگیزه ای برای عضویت در فیس بوک داشته باشند.
مدیران فیس بوک تصریح کرده اند که امیدوارند این خدمات، میلیون ها نابینا و کم بینا در سراسر جهان را به اعضای این شبکه اجتماعی مبدل کند. تعداد عکس هایی که کاربران فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی خریداری شده توسط آن مانند واتس اپ و اینستاگرام به اشتراک گذارده اند بیش از دو میلیارد مورد تخمین زده می شود.
این فناوری توصیف عکس فعلا تنها زبان انگلیسی را مورد پشتیبانی قرار می دهد، اما قرار است در آینده زبان های بیشتری را مورد پشتیبانی قرار دهد.
[ مشاهده متن کامل خبر کمک هوش مصنوعی در اینترنت به کمک کم بینایان در گرداب ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گرداب]
[مشاهده در: www.gerdab.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن