تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819857907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف: از آتش بس یمن استقبال می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وزیر امور خارجه تاکید کرد: از فرایند مذاکرات صلح بین دولت سوریه و گروه های معارضان حمایت می کنیم و همه چیز می بایست مبتنی بر حمایت از حاکمیت و اراده مردم سوریه شکل گیرد.
به گزارش ایرنا محمدجواد ظریف در دیدار آنتی کایکونن رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان فنلاند با بیان این مطلب در ادامه افزود: ما همچنین از روند تحولات جاری در یمن برای نیل به آتش بس استقبال می کنیم و راه حل بحران را از ابتدا راه حل بحران نظامی و هدف قراردادن مردم مظلوم یمن ندانسته و نمی دانیم.
ظریف با اشاره به تحولات یمن و عراق و سوریه اظهار داشت: رفع مخاطرات ناشی از افراط گرایی با اراده واقعی و گام های عملی برای بستن راه های تحرک عناصر و گروه های افراطی و تروریستی در سوریه برداشته خواهد شد.
وزیر امور خارجه در این دیدار گفت: همواره روابط متینی بین ایران و فنلاند وجود داشته و دارد و چشم اند از همکاری های دو کشور رو به جلو است و امیدواریم در پرتو اراده پارلمان های دو کشور زمینه همکاری های پارلمانی دو کشور بیش از پیش گسترش و تعمیق یابد.
وزیر امور خارجه کشورمان با تبیین ظرفیت های به وجود آمده در پرتو توافق برجام بین ایران و اتحادیه اروپا اظهار داشت: گشایش های خوبی برای شناخت ظرفیت های اقتصادی، تجاری و بانکی بین ایران و اتحادیه اروپا به دست آمده ولیکن هنوز در مرحله اولیه آن می باشیم و امیدواریم گام های مستحکم و ملموسی برای تحقق آثار اراده اتحادیه اروپا و کشورهای عضو برداشته شود.
همچنین دو طرف در این دیدار آخرین تحولات روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای بحث و تبادل نظر کردند.
**شناخت خود را نسبت به ظرفیت های ایران بیشتر کرده ایم
آنتی کایکونن اظهار داشت: فنلاند روابط حسنه ای با ایران داشته و پس از رفع تحریم ها، چشم انداز روابط دو کشور را به جلو برده و علاقه مندیم گام های جدیدی برای توسعه همکاری های پارلمانی، اقتصادی و فرهنگی دوکشور برداریم.
رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان فنلاند با اشاره به بازدید هیات پارلمانی فنلاند از میراث فرهنگی و دینی قم اظهار داشت: ما در این ...
[ مشاهده متن کامل خبر ظریف: از آتش بس یمن استقبال می کنیم در تابناک ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن