واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: elahe mahyari28-08-2006, 02:21 PMبا سلام به همه دوستان پيشاپيش از شنيدن نظرات و راهنماييهاي شما متشكرم. موفق باشيد. http://img.majidonline.com/pic/35214/vila 3.jpg http://img.majidonline.com/pic/35216/vila 4.jpg http://img.majidonline.com/pic/35217/vila 5.jpg http://img.majidonline.com/pic/35218/vila 1.jpg http://img.majidonline.com/pic/35219/vila 2.jpg http://img.majidonline.com/pic/35220/TABLO6.jpg http://img.majidonline.com/pic/35221/SAAT1.jpg اينم نماي 3 تا بلوك ساختماني كه بصورت واحد طراحي شده. http://img.majidonline.com/pic/35254/3.jpg http://img.majidonline.com/pic/35246/6.jpg اين 2 تا فايل هم سه بعدي شده يك سايت فرهنگي است. http://img.majidonline.com/pic/35247/B 68.jpg http://img.majidonline.com/pic/35248/B 78.jpg armanprogrammer28-08-2006, 02:38 PMقشنگه اگه با 3dmax كاركردي بهتر بود كه براي ابراش از dreamscape استفاده میکردی و همچنین materialesh زیاد خوب نیست بیشتر حالت کارتونی داره Thierr_y28-08-2006, 02:42 PMسلام elahe خيلي قشنگ طراحي شده ولي آسمان شما يه مقدار كار زيباي شما رو خراب كرده منظورم اين نيست كه آسمان زشته بايد خط زمين با آشمان هماهنگي داشته باشه :biggrin: ولي دركل زيباست اميدوارم موفق باشي كار با مكس هم ول نكن ;) Scout_Mov28-08-2006, 10:00 PMخوب در كل قشنگه من اشكالا رو ميگم فكر كنم خودتم مي دوني من هم حاليم نيست ها درمورد همه عكس ها آمون اصلا خوب نيست آسمونت 2 بعدي نيست ؟ اگه سه بعديه چرا اين زاويه رو دادي بهش عكس اول درختاش رو با فتوشاپ گذاشتی ؟ فکر نم یکنم با مکس باشه این کار خیلی عکس رو ... در مورد چمن ها بگم چمن هستند یا بافت و تکسچر ؟ چون حجمی ازشون حس نمیشه بعدش اینک ه مدلا در عین قشنگی ساده است و کارتونی برخی تکسچرا عالیه اما برخی ... در عکس اول اون سایه سمت چپ چرا ؟ از کجا ؟ بعد نور پردازی ؟ جهت نور ها ؟ انگار چند تا خورشید داری عکس اول سایه خونه اون پشتیه رو نگاه کن و بعدش سایه درخت رو سایه درخت با سایه خونه (سقفش) همخونی نداره و ... تابلو و ساعته هم خوبه نقش تابلو (قابش) مدله یا تکسچره ؟ معلوم نیست اگه مدله حرف نداره ALI Kheradmand29-08-2006, 12:18 AMسلام . از اتوکد استفاده کردی یا خودت نشستی مدلسازی کردی ؟ elahe mahyari29-08-2006, 08:30 AMسلام با تشكر از همه دوستاني كه وقت گذاشتن و كارهاي بنده رو مورد نقد قرار دادن بايد بگم كه من اين ويلا رو از روي نقشه هاي 2 بعدي پلان و نما در محيط كد .3 بعدي مدلسازي كردم و بعدشم تو مكس رو جزيياتش كار كردم و بهش نور و متريال دادم.درختاشم تو شاپ اضافه كردم چون ديگه وقت نداشتم !البته خودم ميدونم كه كار خيلي خيلي بدي كردم و كارم رو خراب كرده.ولي در مورد آسمونش درت نمي فهمم منظورتون چيه ! آسمونه 2 بعدي ؟ 3 بعدي ؟ بيشتر كمك كنيد. منتظر نظراتتون هستم.موفق باشيد. Scout_Mov29-08-2006, 10:23 PMسلام ولي در مورد آسمونش درت نمي فهمم منظورتون چيه ! آسمونه 2 بعدي ؟ 3 بعدي ؟ بيشتر كمك كنيد. منتظر نظراتتون هستم.موفق باشيد. منظورم اينه كه آسمونت انگار يه تكسچره كه روي يك پلن دادی و زاویه پین (وای) گذاشتی 90 و در حقیقت آسمونت عمودی شده آسمونت مثل یک دیوار شده که یک تکسچر آسمون بهش دادی Thierr_y29-08-2006, 10:45 PMمنظورم اينه كه آسمونت انگار يه تكسچره كه روي يك پلن دادی و زاویه پین (وای) گذاشتی 90 و در حقیقت آسمونت عمودی شده آسمونت مثل یک دیوار شده که یک تکسچر آسمون بهش دادی دقيقا حق با محسن جان محسن دورست زد به هدف اگه اين يه نكته رو رعايت كني مشكل حل ميشه محسن جان كاملا توضيح دادن موفق باشي منتظر كارهاي بعدي شما هستم. Aminneo01-09-2006, 03:08 PMبرای من عکسا نیومد نمیدونم چرا جدیدا مجید آنلاین برام اشکال دار شده! the_god_of_3dsmax01-09-2006, 03:54 PMچرا از هيچ رندرينگ خاصي استفاده نكردي؟ اگه از حالت defult استفاده کردی یه light tracer ی radiosity ی چیزی اگه هم از mentalray استفاده کردی می تونستی سنگهای زمین و با displace ا material برجسته کنی ولی طراحی (modeling) اش خیلی خوبه معلومه اتوکد کاری elahe mahyari04-09-2006, 04:09 PMخيلي ممنون دوستان! تو اين چند تا نظري كه داديد خيلي چيزها دستگيرم شدو ياد گرفتم! اما ميشه armanprogramer يا يه دوست ديگه در مورد dreamscape كه پيشنهاد دادن يه كم بيشتر توضيح بدن؟كه چيه ؟ چي كار ميكنه ؟ چه جوري بايد باهاش كار كرد ؟ موفق باشيد. elahe mahyari04-09-2006, 04:13 PMچرا از هيچ رندرينگ خاصي استفاده نكردي؟ اگه از حالت defult استفاده کردی یه light tracer ی radiosity ی چیزی اگه هم از mentalray استفاده کردی می تونستی سنگهای زمین و با displace ا material برجسته کنی ولی طراحی (modeling) اش خیلی خوبه معلومه اتوکد کاری سلام دوست من! از نظرت ممنون .درسته بهتر بود از radiosity استفاده مي كردم.اما جريان displace ا material ديگه چيه ؟ازش بي خبرم! كجاست؟چي كار مي كنه؟ the_god_of_3dsmax04-09-2006, 04:28 PM:biggrin: منظورم displacement توی material editor بود وقتي كه نوع رندرت mentalray باشه حالت displacement خیلی خوبی پیدا می کنه Thierr_y04-09-2006, 05:11 PMخيلي ممنون دوستان! تو اين چند تا نظري كه داديد خيلي چيزها دستگيرم شدو ياد گرفتم! اما ميشه armanprogramer يا يه دوست ديگه در مورد dreamscape كه پيشنهاد دادن يه كم بيشتر توضيح بدن؟كه چيه ؟ چي كار ميكنه ؟ چه جوري بايد باهاش كار كرد ؟ موفق باشيد. سلام شما ميتونيد به اين تاپيك مراجعه كنيد چه كسي از دوستان با اين پلاگين كار كرده DreamScape elahe mahyari05-09-2006, 01:56 PMسلام شما ميتونيد به اين تاپيك مراجعه كنيد چه كسي از دوستان با اين پلاگين كار كرده DreamScape ok دوستان گرفتم سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 392]