تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821022023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدال آلومینیومی پاس در همدان/مهابادی به مصاف شاگردان سابقش می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال
جدال آلومینیومی پاس در همدان/مهابادی به مصاف شاگردان سابقش می‌رود

پاس همدان


شناسهٔ خبر: 3595357 - دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
استانها > همدان

همدان- تیم فوتبال پاس همدان در هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم فوتبال آلومینیوم اراک است که در این دیدار داوود مهابادی به مصاف شاگردان سابقش می رود. خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: تنور مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با انجام ۱۰ دیدار در شهرهای مختلف کشورمان داغ می‌شود و تیم‌های لیگ یکی در قالب هفته سی و سوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بدون احتساب این هفته تنها ۶ هفته دیگر تا پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال در این فصل باقی‌مانده است و با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی حساسیت و هیجان در این رقابت‌ها به اوج خود رسیده و تیم‌ها برای صعود و سقوط جدال نفس‌گیری برای یکدیگر دارند. در این ۶ هفته پایانی تیم‌ها جایی برای جبران اشتباه ندارند و کوچک‌ترین اشتباه در این هفته برای هر تیمی گران تمام خواهد شد با توجه به حساسیت بسیار بالای این رقابت‌ها در این فصل که جدال طولانی و فرسایشی را در ۳۹ هفته ایجاد کرده از ۲۰ تیم حاضر در این رقابت‌ها ۵ تیم به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد. همچنین ۳ تیم برتر این مسابقات راهی لیگ برتر فوتبال کشورمان موسوم به جام خلیج‌فارس خواهند شد که بالاترین سطح فوتبال ایران بوده که هر تیمی آرزوی حضور در این لیگ را دارد. در هفته‌هایی که حساسیت‌ها بسیار بالا بوده لزوم نظارت بر این لیگ بسیار بیشتر از هفته‌های قبل حس می‌شود و کمیته داوران باید در چیدمان داورها دربازی‌هایی که یک‌طرف تیم‌ها برای صعود و یا سقوط می‌جنگند دقت لازم را انجام دهد که باعث جنجال دربازی‌ها نشود. همچنین فدراسیون فوتبال با اعزام ناظران ویژه برای مسابقات حساس باید به‌خوبی این بازی‌ها را کنترل کند از طرفی دیگر کمیته ضد دوپینگ روزهای دشواری در این هفته‌های پایانی پیش رو خواهد داشت.

تا به این هفته پیکان تهران با ۶۱ امتیاز یکه‌تاز و صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال است و به نظر می‌رسد باید حضور این تیم متمول و قدرتمند تهرانی را از هم‌اکنون در لیگ برتر تمام‌شده بدانیم اما رقابت برای دو تیم دیگری که به لیگ برتر صعود می‌کنند بسیار نزدیک و دشوار است. تیم‌های خونه به خونه مازندران با ۵۳ امتیاز در رده دوم، ماشین‌سازی تبریز ۵۲ امتیاز در رده سوم، فجر سپاسی شیراز ۵۰ امتیاز رده چهارم و مس کرمان ۵۰ امتیاز رده پنجم رقابت سخت و نفس‌گیری در هفته‌های پایانی با یکدیگر برای کسب مجوز صدور به لیگ برتر دارند و پیش‌بینی دو تیم دیگر صعودکننده به لیگ برتر بسیار سخت است و باید همچنان منتظر بمانیم. پاس برای بقا کار دشواری در پیش دارد اما داستان در پایین جدول همانند بالای جدول بسیار پیچیده‌تر است آلومینیوم هرمزگان در قعر جدول با ۲۵ امتیاز جدی‌ترین گزینه سقوط بوده که با توجه به وضعیت این تیم شاید باید کار این تیم را تمام‌شده بدانیم. پس از آلومینیوم هرمزگان تیم‌های داماش گیلان، فولاد یزد، گیتی پسند اصفهان، پاس همدان، شهرداری اردبیل و پارسه تهران تیم‌هایی هستند که با امتیازات بسیار نزدیک به‌شدت خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کنند.

در بین تیم‌هایی که کاندیدای سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان هستند نام قهرمان سابق آسیا پاس به چشم می‌خورد وجود نام پاس در بین تیم‌های کاندیدای سقوط هر علاقه‌مند به فوتبال و تیم پاس را آزار می‌دهد. تیمی که روزگاری پس از سرخابی‌های تهرانی قطب سوم فوتبال کشورمان بود حالا در لیگ دسته اول فوتبال برای فرار از سقوط باید دست‌وپا بزند جدا از این بحث که آیا انتقال پاس از تهران به همدان درست بوده یا خیر؟ اما به‌طورقطع مدیریت کلان همدان در حفظ پاس بسیار ضعیف عمل کرد. چرا عاقبت تیمی نظیر صبا باتری که از تهران به قم انتقال یافت این‌چنین نشد و این تیم تا به امروز روزگار خوبی را در قم و در لیگ برتر داشته است که تنها جواب این سؤال مدیریت درست تیم فوتبال صبا در قم بوده است. پاسی‌ها در این فصل روزهای بسیار تلخ و دشواری را پشت سر گذاشتند و مدام دچار تغییرات بر روی نیمکت کادر فنی و مدیریت شدند که همین نبود ثبات به ضرر پاس تمام شد. مهم‌ترین و جدی‌ترین عامل ضعف این تیم از دید بسیاری از کارشناسان فوتبالی همدان مدیریت ضعیف این تیم در این فصل بوده است.

تیم فوتبال پاس همدان در هفته گذشته در یک بازی سخت و دشوار و البته جنجالی که منجر به اخراج دو بازیکن این تیم نادر هوشیار و مجید غلام نژاد و همچنین سرمربی پاس اکبر محمدی شد شکست تلخی را برابر تیم فولاد یزد خورد. دیداری که برای هر دو تیم ۶ امتیازی بود و این شکست موجب شد تا دوباره پاسی‌ها خطر سقوط به لیگ دسته دوم را بیشتر از قبل حس کنند. پاس به مصاف سرمربی سابق خود می‌رود در این هفته تیم فوتبال پاس در همدان میزبان تیم فوتبال تیم خوب و قدرتمند آلومینیوم اراک است. از نکات قابل‌توجه این بازی سرمربیگری مربی سابق پاس داوود مهابادی برای تیم آلومینیوم بوده که این موضوع جذابیت این دیدار را دوچندان می‌کند. تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته گذشته موفق شد ترمز تیم قدرتمند و صدرنشین پیکان تهران را بکشد و این تیم را متوقف کند، این تیم اراکی در جدول در جایگاه مناسبی قرار دارد و با ۴۲ امتیاز در میانه جدول رده دهم جا خوش کرده و از بازیکنان با تکنیک و خوبی نظیر جواد مولایی، عماد میرجوان، روح‌الله عرب و کاپیتان نیم‌فصل پاس اسحاق سبحانی سود می‌برد.

با توجه به شرایط جدول پاسی‌ها در این دیدار خانگی چاره‌ای به‌جز شکست این تیم اراکی ندارند و اگر می‌خواهند همچنان به ادامه لیگ امیدوار باشند باید با دست‌پر از این دیدار خانگی خارج شوند تا در ادامه، شرایط برای این تیم دشوارتر ازآنچه هست نشود. ۶ هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال هم برای این تیم همدانی بسیار دشوار است و باید برابر تیم‌های مدعی و قدرتمند لیگ نظیر تیم صدرنشین پیکان تهران، مس کرمان، خونه به خونه مازندران و نفت آبادان به میدان برود که از این نظر کار پاس برای بقا بسیار سخت است. تیم اکبر محمدی در هفته‌های گذشته بازی‌های بهتر و زیباتری به نمایش گذاشته است و ضعف این تیم نیز در گلزنی کمتر از قبل شده و همین موضوع هواداران همدانی را امیدوارتر از گذشته کرده است. البته پاسی‌ها باید با لشکری از محروم و مصدوم قدم به این مسابقه سخت بگذارند در این دیدار کادر فنی پاس مجید غلام نژاد و نادر هوشیار را به دلیل محرومیت و آرمین طلایی منش و آرمان رمضانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به شکست هفته گذشته پاس برابر فولاد یزد اظهار داشت: در دیدار هفته گذشته پاس برابر فولاد یزد داور بازی قضاوت ضعیفی را ارائه داد و درصحنه‌ای که ما گل دریافت کردیم داور مسابقه اشتباه تأثیرگذاری داشت.

اکبر محمدی افزود: با توجه به عملکرد دو تیم در این دیدار به نظرم مستحق شکست در هفته گذشته برابر فولاد یزد نبودیم. وی با اشاره به حساسیت بالای بازی‌ها در هفته‌های پایانی گفت: فدراسیون فوتبال با استفاده از داوران مجرب و دقت در چینش داوران در بازی‌های حساس می‌تواند نظارت دقیقی بر بازی‌ها داشته باشد. محمدی خاطرنشان کرد: در هفته‌های پایانی تیم‌ها رقابت‌های سخت و نفس‌گیری برابر یکدیگر دارند. سرمربی پاس با اشاره به نبود دو بازیکن اصلی خود در دیدار برابر تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: به‌طورقطع بازیکنان جایگزین می‌توانند  نبود این دو بازیکن را جبران کنند. وی عنوان کرد: به توانمندی بازیکنان پاس ایمان‌دارم و در دیدارهای باقی‌مانده برای کسب بهترین امتیاز به میدان می‌رویم. گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان دوشنبه ۲۳ فروردین‌ماه ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان آلومینیوم اراک است. در حال حاضر تیم فوتبال پاس همدان با ۳۴ امتیاز در رده شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن