تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ محیط زیست در اولویت است / زمان دقیق سفر دولت به سمنان مشخص نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حفظ محیط زیست در اولویت است / زمان دقیق سفر دولت به سمنان مشخص نیست
استاندار سمنان با بیان اینکه طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان در سفر رئیس جمهور مطرح می‌شود، گفت: مخالف تخریب محیط زیست با اجرای این طرح هستم.
به گزارش نامه‌نیوز، محمدرضا خباز شامگاه یکشنبه در نشستی با دبیران احزاب و فعالان سیاسی سمنان به میزبانی سالن یادگار امام(ره) استانداری، به بحث انتقال آب از دریای خزر به استان پرداخت و بیان داشت: بنده برای پیگیری این پروژه تلاش‌های فراوانی داشتم و برای این امر این موضوع به عنوان یکی از طرح های مهم و اساسی در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت تصمیم گیری خواهد شد .

وی افزود: برای انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان باید طوری عمل شود که به محیط زیست لطمه و آسیب وارد نشود و بحث حفظ محیط زیست به جد در دستور کار قرار دارد .

زمان سفر روحانی به سمنان معلوم نیست

استاندار سمنان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان نیز گفت: زمان دقیق سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به سمنان مشخص نیست و به محض مشخص شدن اطلاع رسانی می شود اما باتوجه به اینکه دکتر روحانی فرزند استان بوده همه ما وظیفه داریم برای یک استقبال خوب از ایشان از تمام توان و ظرفیت استفاده و برای وی اهتمام ویژه داشته باشیم.

خباز با اشاره به اینکه برای سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیئت دولت به استان ۲۹ طرح برای تصویب ارائه شده است، ادامه داد: دولت تدبیر و امید تاکنون و با انجام سفرهای استانی خود به برخی از استان ها، اتفاقات بسیار خوبی برای آن استان رقم خورد و ما نیز امیدواریم با این سفر مردم استان سمنان یز از خیرات و برکات آن بهره مند شوند.

وی افزود: یکی از اهداف تشکیل جلسه با دبیران احزاب و فعالان سیاسی استان سمنان هم اندیشی با آنان و بحث و تبادل نظر و بهره گیری از دیدگاه ها و نقطه نظرات آنان در زمینه هرچه بهتر برگزار شدن استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت است .

استاندار سمنان در خاتمه و ضمن بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی طی سال گذشته در این استان انجام شد، گفت: برگزاری همایش سرمایه گذران بخش خصوصی در ۱۶ اسفند سال گذشته یکی از این اقدامات بود که به دستاوردهای بسیار خوبی مانند امضای دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه بین سرمایه گذاران با هدف کمک به رشد و توسعه استان سمنان انجامید.


منبع: مهر


۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن