تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819888595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشته شدن 22 عضو داعش در الانبار


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: به گزارش سرویسخبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری شین هوا، منابع امنیتی اعلام کردند در مجموع 22 عضو گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش روز یکشنبه طی درگیری ها و انفجارها در استان الانبار در غرب عراق کشته شدند.
یک منبع امنیتی که خواست نامش فاش نشود، به این خبرگزاری گفت نیروهای امنیتی عراق و شبه نظامیان سنی متحدشان نبردهای شدیدی با اعضای داعش داشتند. این نبردها در بخشی از عملیات با هدف بیرون راندن اعضای داعش از شهر هیت، 160 کیلومتری غرب بغداد، روی داد.
وی افزود با این حال، درگیری های شدید خیابانی در شهر هیت با پشتیبانی هواپیماهای عراقی و آمریکایی به منظور باز پس گرفتن دیگر مناطق در بخش غربی هیت از اعضای گروه داعش، ادامه یافت.
این منبع خاطر نشان کرد طی یک رویداد، در حالی که هشت مین هنگام عبور یک کاروان ارتش عراق از خیابانی در مرکز هیت منفجر شد، شش نظامی کشته و 13 نفر دیگر زخمی شدند. انفجار این مین ها به انهدام چهار دستگاه خودروی نظامی نیز منجر شد.
در چندروز گذشته، نیروهای امنیتی عراق پیشروی خود را در شهر هیت کند کرده اند تا به هزاران غیر نظامی که در این شهر گرفتار شده اند فرصت گریختن از درگیری ها را بدهند.
نیروهای عراقی روز سه شنبه در بخش شرقی هیت یک مجتمع دولتی را باز پس گرفتند و پرچم عراق را بر فراز ساختمان اصلی آن برافراشتند. با این حال، درگیری ها همچنان ادامه دارد و نیروهای امنیتی عراق به دنبال بیرون راندن اعضای داعش از بخش غربی شهر هستند.
هواپیماهای جنگی (به اصطلاح) ائتلاف تحت رهبری آمریکا نیز یک مرکز داعش را در منطقه ای نزدیک شهر البغدادی، 190 کیلومتری شمال غربی بغداد، بمباران کردند و 16 تن از اعضای داعش را کشتند.
وی افزود شش عضو دیگر داعش نیز در گلوله باران توپخانه ارتش عراق در منطقه فلاحت در غرب شهر فلوجه، 50 کیلومتری غرب بغداد، کشته شدند.
نیروهای امنیتی عراق و واحدهای شبه نظامی قبیله ای سنی متحدشان در حال نبرد با اعضای داعش برای باز پس گرفتن کنترل سرزمین های وسیعی در شمال و غرب این کشور هستند که داعش ژوئن ...
[ مشاهده متن کامل خبر کشته شدن 22 عضو داعش در الانبار در واحد مرکزی خبر ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن