تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815600154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید انصارالله بر پایبندی به آتش بس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تاکید انصارالله بر پایبندی به آتش بس
جنبش انصارالله و کنگره مردمی یمن بر پایبندی نسبت به آتش بس در این کشور تاکید کردند.
کد خبر: ۵۷۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۷ - 11 April 2016


جنبش انصارالله و کنگره مردمی یمن بر پایبندی نسبت به آتش بس در این کشور تاکید کردند.

به گزارش مهر به نقل از المسیره، جنبش انصارالله و کنگره مردمی یمن طی بیانیه ای بر پایبندی خود به آتش بس در این کشور که از بامداد دوشنبه به مرحله اجرا درآمده است تاکید کرده و نسبت به توقف کامل تجاوز به یمن ابراز امیدواری نمودند.

انصارالله و کنگره مردمی یمن همچنین از نامه خود به «اسماعیل ولد الشیخ» فرستاده سازمان ملل در امور یمن طی روز شنبه مبنی بر پایبندی خود به آتش بس خبر دادند. در بیانیه انصارالله و کنگره مردمی نسبت به پایبندی دیگر طرف ها به آتش بس به محض اجرایی شدن آن تاکید شده است.

از سوی دیگر سرتیپ «شرف لقمان» سخنگوی رسمی ارتش یمن هم با اعلام پایبندی ارتش و کمیته های مردمی یمن به آتش بس، بر محفوظ دانستن حق خود برای واکنش به نقض آتش بس تاکید کرد.

لازم به ذکر است که پیش از این ائتلاف متجاوز به یمن به سرکردگی رژیم سعودی از اجرایی شدن آتش بس در یمن از بامداد دوشنبه تا ظهر روز بعد پایان مذاکرات صلح این کشور که قرار است در کویت برگزار شود خبر داد. مدت مذکور در صورتی است که آتش بس تمدید نشود.

جنگنده های سعودی پیش از اجرایی شدن آتش بس در یمن، حملاتی را به استان های الجوف و تعز انجام دادند. در همین حال شبکه المسیره از پرواز جنگنده های سعودی بر فراز استان های عمران و صنعاء طی بامداد دوشنبه خبر داد. بنا بر اعلام این شبکه جنگنده های سعودی بامداد دوشنبه با نقض آتش بس بر فراز استان تعز به پرواز درآمدند.

رژیم سعودی از اواخر مارس ۲۰۱۵ در حملاتی ددمنشانه به یمن تجاوز نموده و با گذشت یک سال از آغاز این تجاوز تاکنون بیش از ۶ هزار شهروند یمنی کشته شده اند.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن