تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820126732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تساوی بی خاصیت/ شبه باخت استقلال و سپاهان!


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: به گزارش سرویس ورزشی برنا، آخرین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، حساسترین بازی هفته بود. نبردی کلاسیک میان دو غول بزرگ فوتبال ایران. استقلال برابر سپاهان. یکی در کورس قهرمانی و دیگر در تلاش برای فاصله گرفتن از پایین جدول.
برخلاف تمامی سال های اخیر این استقلال بود که در کورس قرار داشت و سپاهان همیشه مدعی و نگون بخت برای فرار از پایین جدول تلاش می کرد.
استقلال که با نتایج رقبایش در بازی های این هفته عرصه را تنگتر از همیشه می دید، چاره ای جز برد برابر سپاهان نداشت. سپاهان نیز که با حاشیه های کبود و درگیری درون اردویی پا به این مسابقه گذاشته بود برای احیای غرور از دست رفته خود به سه امتیاز نیاز داشت.
بازی تحت همین حساسیت ویژه به شکل محتاطانه از سوی دو تیم آغاز شد و این احتیاط تا پایان نیمه نخست ادامه داشت. اتفاقی که سبب شد تا یک بازی سرد و ملال آور را شاهد باشیم و حتی یک موقعیت جدی گل رخ ندهد.
نیمه دوم را سپاهان برخلاف انتظارات بهتر آغاز کرد و با حرکات خلعتبری با انگیزه و لوسیانو پریرا برزیلی جلو کشید و دروازه استقلال را تهدید کرد اما بی دقتی توام با استرس سبب شد تا زردها از حملات خود طرفی نبندند.
استقلال اما در یکی از بدترین بازی های فصل خود منفعل و بی برنامه بازی کرد و چشم به اشتباهات حریف داشت تا بلکه به گل برسد.
هر چه به پایان بازی نزدیکتر می شدیم، التهاب و استرس دو تیم برای رسیدن به گل بیشتر شد اما در نهایت حملات احساسی دقایق آخر نیز به نتیجه نرسید تا یک تساوی بی خاصیت رقم بخورد. تساوی که با توجه به شرایط دو تیم کم از باخت نداشت.
[ مشاهده متن کامل خبر تساوی بی خاصیت/ شبه باخت استقلال و سپاهان! در خبرگزاری برنا ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن