تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820089697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری یک شبکه تروریستی خطرناک در لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، منابع امنیتی آگاه فاش کردند که نیروهای امنیتی لبنان اخیرا یک شبکه تروریستی خطرناک را دستگیر و منهدم کردند.
این شبکه تروریستی با عنوان یک مدرسه دینی در یکی از مناطق شمال با مدیریت «عمر الصاطم» از رقه در تربیت تروریست فعالیت می کرد.
 اطلاعات رسید ه به روزنامه لبنانی «السفیر» نوشت: پنج نفر از اعضای این شبکه که به برخی از جوانان آموزش می داد، دستگیر شدند، سپس تعدادی از آنها را به رقه برای پیوستن به گروهک تروریستی داعش اعزام کردند و برخی از آنها را برای داخل و اقدامات تروریستی استفاده می کردند.
این منابع افزودند: امنیت کل لبنان در این مدت یک عملیات انتحاری داعش را خنثی کرد، به طوری که توانستند یک شخص سوری را در منطقه عکار دستگیر کنند. وی اعتراف کرد که درصدد اجرای عملیات انتحاری بود و آن را «عمر الصاطم» مدیریت می کرد و منتظر بود تا از وی هدف مورد نظر و ساعت شروع عملیات را دریافت کند.
نیروهای امنیتی لبنان سال گذشته برادر «عمر الصاطم» به نام « خالد الصاطم» سرکرده گروهک تروریستی داعش را در استان عکار لبنان در شهرک الهیشه نزدیک مرزهای لبنان با سوریه بازداشت کردند.
مبارزه با تروریسم و سیاست بی سیاستی آمریکا در قبال آن

خبرگزاری شبستان :نویسنده ای آمریکایی در مقاله ای با انتقاد از راهبرد آمریکا در مبارزه با تروریسم، سیاست این کشور در قبال داعش را سیاست بی سیاستی توصیف کرد.
[ مشاهده متن کامل خبر دستگیری یک شبکه تروریستی خطرناک در لبنان در خبرگزاری شبستان ]

دستگیری یک شبکه تروریستی خطرناک در لبنان






یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن