تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819452672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبر عجیب از اردوی سپاهان/نویدکیا: نمی گذارم تیم با این ترکیب به زمین برود!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: خبر عجیب از اردوی سپاهان/نویدکیا: نمی گذارم تیم با این ترکیب به زمین برود!
در فاصله چندساعت مانده تا بازی سپاهان مقابل استقلال، محرم نویدکیا در اقدامی جنجالی با رد تصمیم استیماچ اعلام کرد اجازه نمیدهد تیمش با ترکیب مدنظر سرمربی به زمین برود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از کاپ، محرم نویدکیا به صورت آشکارا با تصمیم ایگور استیماچ مخالفت کرد. روز پنجشنبه بود که محرم نویدکیا در جریان تمرین تیم سپاهان با صدایی بلند و رسا به سرمربی این تیم گفت نتایج سپاهان خجالت آور است و تو حق خندیدن در این وضعیت را نداری. اما رفتارهای حاشیه ساز این بازیکن گویا تمامی ندارد تا جایی که امروز و  در فاصله چند ساعت مانده به بازی مهم این تیم برابر استقلال، نویدکیا پس از اطلاع از ترکیب ۱۱ نفره مدنظر استیماچ در حضور مدیرعامل، مربیان و همه بازیکنان صراحتا اظهار داشت من اجازه نمی دهم سپاهان با این ترکیب به میدان برود. او ضمن اعتراض شدید به این مهم، به مسئولان تیم اعلام کرد یا همین حالا مرا  اخراج کنید یا نمی گذارم تیم با این ارنج وارد زمین شود.





۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن