تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820817937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رنگ و روی شاخص بورس تهران پرید


واضح آرشیو وب فارسی:ایران جیب: شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان دوره معاملات روزی جاری با کاهش 373.27 واحدی مواجه شد و به عدد 80 هزار و ...
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان دوره معاملات روزی جاری درحالی کار خود را به اتمام رساند با کاهش 373.27 واحدی مواجه شد و به عدد 80 هزار و 280 واحد رسید. 
بر اساس این گزارش ، ارزش کل معاملات بورس تهران از 3 میلیاد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 1 میلیارد سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 118 هزار نوبت خرید و فروش بود. این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با افزایش 8 واحد به عدد 13 هزار و 813 واحد را تجربه کرد . 
لازم به ذکر است، شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش 8 واحد به عدد 11 هزار و575 واحد رسید. 
همچنین شاخص سهام آزاد شناور با 53 واحد کاهش به عدد 92 هزار و 533 واحد رضایت داد، و شاخص بازار اول با کاهش 70 واحدی به رقم 56 هزار و 488 واحد رسید که شاخص بازار دوم تغییری نداشته و به عدد 173 هزار و 723 واحد دست یافت. 
گفتنی است نمادهای اخابر، خودرو، شبندر، وغدیر، فارس با اعمال منفی و نماد وصندوق، حکشتی با اعمال مثبت موجب رونق بازار شدند. 
شاخص کل فرابورس در پایان معاملات خود با کاهش 6.40 واحدی به عدد 805 هزار و 20 واحد دست یافت.
بر همین اساس تعداد 278 میلیون سهم به ارزش 2 میلیارد ریال در 34 هزار نوبت معاملاتی دست به دست شد. 
وضعیت بورس توسط شرکت ها تغییر می کند�
آرام بنیار کارشناس بورس درگفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تغییر بورس توسط شرکت ها گفت: در روند کلی می توان گفت که امسال، خروج از رکود در بازار بورس حاصل می شود و شرکت ها در فضای بین المللی درحوزه صادرات، با مشکل مواجه نمی شوند البته این رشد درهمه صنایع و شرکت ها رخ نمی دهد.
این کارشناس بورس در ادامه عنوان کرد: بعضی از شرکت هایی که موقعیت بهتری دارند همانند بانک، پتروشیمی و صنایع فلزی عمدتا وضعیت بهتری دارند. 
بنیار در ادامه اظهار کرد: ادغام و حضور شرکت های بزرگ، باحضور سرمایه گذاران خارجی بیشتر و بهتر محقق می شود چرا که باوجود این تکنولوژی، تحولات خوبی هم دربورس تحقق می یابد.
[ مشاهده متن کامل خبر رنگ و روی شاخص بورس تهران پرید در سایت اقتصادی ایران جیب ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران جیب]
[مشاهده در: www.iranjib.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن