تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819994267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش های فنی و حرفه ای در حاشیه شهر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان گفت: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در حاشیه شهر همدان برای توانمندسازی مردم ساکن در این مناطق مدنظر است.

به گزارش مهر، علیرضا مهرابی در شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان که با حضور معاونان، روسای مراکز، روسای ستادی و کارشناسان حوزه مدیریت در سالن جلسات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مدنی برادران شهرستان همدان برگزار شد، گفت: امسال با برنامه ریزی مطلوب برای مناطق حاشیه ای و محروم استان نسبت به ارائه آموزش دوره های مورد نیاز همه گروه های مخاطب اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ممکن است فردی از دانش و مهارت مناسبی برخوردار باشد اما برای ورود به بازار کار اعتماد به نفس و یا تجربه کافی نداشته باشند، افزود: به همین دلیل زمینه ای را برای این افراد فراهم کرده تا بتوانند برای حرفه و تخصص خود بازار کار پیدا کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان همچنین با اشاره به نامگذاری سال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری افزود: امسال مسئولیت همکاران این مجموعه در تمام مراکز برای ارائه آموزش فنی مورد نیاز بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی دوچندان خواهد بود.

مهرابی ادامه داد: تنها با برنامه ریزی صحیح و اقدام به موقع و عمل درست می توان در این امر موفق بود و نسبت به افزایش کمیت و کیفیت و ارتقا بهره وری اقدام کرد.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به اعتبار سال گذشته افزود: با وجود محدودیت های اعتباری، همدلی در مجموعه و تعامل با بخش برون سازمانی، فعالیت های سال ۹۴ بیش از سال های قبل در راستای ایجاد عدالت آموزشی و توسعه متوازن در شهرستان ها انجام شد.

وی در ادامه سخنانش از پیگیری و آماده سازی تیم مهارتی در هفدهمین مسابقات ملی مهارت (المپیاد) در شهرستان ها خبر داد.

مسئول امور فرهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان نیز اظهار داشت: برای برون رفت از هجمه اقتصادی و حمله همه جانبه ...
[ مشاهده متن کامل خبر آموزش های فنی و حرفه ای در حاشیه شهر در تابناک ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن