تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815490535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلاکت 30 تروریست داعش در جنوب موصل


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از  خبرگزاری رسمی کویت از اربیل ،مرکز فرماندهی عملیات آزادسازی استان نینوا از هلاکت دست کم 30 تن از عناصر تروریستی داعش در جنوب شهر موصل خبر داد .
این مرکز تاکیدکرد جنگنده های ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا روز شنبه مواضع گروه تروریستی داعش را در مناطق جنوب شهر موصل بمباران کردند .
مرکز فرماندهی آزاد سازی استان نینوا افزود جنگنده های ائتلاف یک موضع عناصر داعش را در روستای الحاج علی در جنوب موصل بمباران و آن را به طور کامل منهدم کردند . در این حمله 20 تن از عناصر تروریستی داعش کشته شدند .
 این مرکز تاکید کرد هواپیماهای جنگی آمریکا روز شنبه همچنین محل استقرار عناصر داعش را در روستای المهانه در جنوب موصل هدف قرار دادند که به هلاکت 10 عضو این گروه تروریستی منجر شد .
مرکز فرماندهی عملیات آزاد سازی نینوا دیروز همچنین از هلاکت شمار زیادی از عناصر داعش از جمله یکی از سرکرده های این گروه در جنوب موصل خبر داده بود .
گفتنی است عملیات نظامی ارتش عراق با هماهنگی حملات هوایی ائتلاف ضد داعش با هدف آزاد سازی کامل استان نینوا در شمال عراق از اشغال تروریست ها از 24 مارس گذشته ( 5 فروردین ) آغاز شد و مناطق جنوب و جنوب غرب موصل هم اکنون شاهد درگیری شدید نیروهای امنیتی با تروریست های داعش است .
[ مشاهده متن کامل خبر هلاکت 30 تروریست داعش در جنوب موصل در واحد مرکزی خبر ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن