تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819832983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه های دانشگاهی استان سمنان با حضور وزیر علوم افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، محمدرضا خباز در جلسه بررسی وضعیت آموزش عالی شهرستان گرمسار در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: وزیر علوم به همراه کاروان تدبیر و امید ضمن سفر به استان سمنان، این پروژه ها را به طور رسمی افتتاح می کند.
وی با اشاره به اینکه سمنان استانی دانشگاهی بوده و آموزش عالی یکی از ظرفیت های مهم آن است افزود: آموزش عالی، محور توسعه استان سمنان در برنامه پنجم بود و حضور دانشگاه های معتبر دولتی و آزاد و دیگر مراکز آموزش عالی در این استان آن را به یکی از قطب های دانشگاهی کشور بدل کرده است.
استاندار سمنان با اشاره به ضرورت افزایش رشته های بومی دانشگاه های در استان سمنان گفت: رشته های دانشگاهی در مراکز علمی و دانشگاهی استان باید متناسب با ظرفیت های این منطقه افزایش یابد تا بتواند از این ظرفیت ها به همراه علم موجود بهره برداری مناسب صورت گیرد.
خباز با اشاره به ضرورت استفاده از انرژی های نو گفت: باید در دانشگاه ها و مراکز علمی دروسی در زمینهٔ استفاده از انرژی های نو گنجانده شود.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه های استان سمنان باید به سمت بهره برداری از انرژی های نو و خورشیدی رفته و در این راه نیز می توانند از ظرفیت بیابان های استان نیز بهره ببرند.
[ مشاهده متن کامل خبر پروژه های دانشگاهی استان سمنان با حضور وزیر علوم افتتاح می شود در خبرگزاری تسنیم ]

پروژه های دانشگاهی استان سمنان با حضور وزیر علوم افتتاح می شود






شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن