تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: هیچ لذتی بالاتر از برد در دربی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در پایان بازی مقابل ملوان به بازیکنانش بابت پیروزی در انزلی تبریک گفت.
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی درباره پیروزی برابر ملوان گفت: واقعا به بازیکنانم تبریک می گویم من به آنها اعتقاد دارم و حالا آنها خودشان ایمان آوردند که می توانند موفق باشند. خوشحالم از نمایش شجاعانه تیمم در این بازی بسیار سنگین.
او ادامه داد: پیش از این هم گفته بودم که بازی با ملوان در راه قهرمانی یکی از سنگین ترین بازی های ما است، همیشه امتیاز گرفتن در انزلی برای ما سخت بوده همانطور که تیم هایی مثل استقلال خوزستان و سپاهان نتوانستند این تیم را شکست دهند.
سرمربی پرسپولیس در ادامه هواداران تیمش را مورد خطاب قرار داد: این پیروزی را به هوادارانمان که در ورزشگاه تختی حضور داشتند تبریک می گویم و از این پیروزی بی نهایت خوشحالم اما احساسی بهتر از پیروزی در دربی وجود ندارد.
برانکو درباره کیفیت ضعیف بازی در نیمه دوم هم می گوید: به هر حال طبیعی بود که ملوانی ها بخواهند به هر روشی بازی ما را خنثی کنند. در نیمه دوم بارها بازیکنان ملوان جریان بازی را قطع کردند اما در همین دقایق هم مهدی طارمی و بنگستون دو موقعیت عالی را از دست دادند. فوتبال همین است و همیشه نمی شود بازی زیبا باشد.
سرمربی پرسپولیس در مورد تمدید دو ساله قراردادش هم می گوید: بسیار خوشحالم که باز هم می توانم با این بازیکنان کار کنم و دوباره هواداران خوب پرسپولیس را ببینم. در مرحله برنامه داریم که به آسیا برویم و قهرمانی در لیگ قهرمانان را جشن بگیریم.
برانکو در مورد دربی هم می گوید: بازی دربی مهم است اما سه، چهار بازی آخر قهرمان را مشخص می کند.
[ مشاهده متن کامل خبر برانکو: هیچ لذتی بالاتر از برد در دربی نیست در ورزش سه ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن