تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801200140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید امام جمعه زنجان بر رصد مشکلات واحدهای تولیدی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تاکید امام جمعه زنجان بر رصد مشکلات واحدهای تولیدی استان‌ها > زنجان -
مدیرعامل و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان به همراه جمعی از صنعتگران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.


به گزارش خبرآنلاین، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان با توجه به نامگذاري امسال توسط مقام معظم رهبري به عنوان "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" اظهار داشت: شعار امسال جدي است و بهترين گواه براي موفقيت اقدام و عمل است.
آيت اله خاتمي ضمن اشاره به تعطيلي 25 درصدي واحدهاي صنعتي گفت: طبق آمارهاي رسيده مابقي واحدها نيز با كمترين ظرفيت در حال فعاليت هستند و مسئولان و برنامه ريزان استان بايستي نسبت به رصد مشكلات اقدام و به صورت فصلي گزارش دهند و نسبت به رفع موانع توليد همت نمايند.
وي استفاده از تجربيات گذشته را در تصميم گيري ها امري مهم عنوان كرد و افزود: نبايد تجربيات ناموفق گذشته دوباره تكرار شود. امام جمعه زنجان افزود: مشكل اصلي صنعت استان نبود صنايع واسطه يا به عبارتي حلقه هاي مكمل است كه بايد مرتفع شود.
وي با اشاره به اينكه غرب استان زنجان در بسياري از مسايل محروم تر از مناطق ديگر مي باشد تصريح كرد: بايد با تكيه بر پتانسيل هاي موجود نسبت به زمينه سازي براي توسعه اين بخش از استان نيز برنامه ريزي شود.
آيت اله خاتمي در پايان سخنان خود ضمن تاكيد بر اينكه مساله ياس و نااميدي بايد در بين مردم و مسئولان از بين برود اظهار داشت: تشكيل اتاق فكر خارج از مسايل اداري و اجرايي در رابطه با صنايع كوچك، صنايع تبديلي و صنايع روستايي با مطالعه تجربيات گذشته و توجه به استعدادهاي استان بايد مورد توجه مسئولان قرار گيرد.
در ادامه مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان نيز ضمن تبريك سال جديد اظهار داشت: گذر زمان بهترين قاضي براي قضاوت كارهاي صورت گرفته است.
ناصر صيدي با اشاره به اينكه در سال 92 استان زنجان تنها 13 شهرك و ناحيه صنعتي فعال داشت، تصريح كرد: طي دو سال گذشته 5 شهرك و ناحيه صنعتي جديد به اين شهركها افزوده شده و هم اكنون تعداد شهركهاي صنعتي استان زنجان 18 شهرك و ناحيه مي باشد.
وي به تملك 300 هكتار از اراضي روستاي دره ليك براي ايجاد شهرك صنعتي زنجان 4، تا اين لحظه اشاره كرد و گفت: تا نيمه اول سال جاري 150 هكتار زمين ديگر نيز در اين منطقه تملك خواهد شد و250 هكتار نيز از زمين هاي منابع طبيعي به اين ميزان اضافه خواهد شد و بدين ترتيب بزرگترين شهرك صنعتي زنجان با مساحت 700 هكتار در منطقه غرب استان آماده واگذاري به سرمايه گذاران خواهد گرديد.
صيدي ادامه داد: شهرك صنعتي برق، الكترونيك و آي تي نيز در زميني به مساحت 100 هكتار در حال آماده سازي مي باشد كه تا خرداد ماه امسال آماده واگذاري مي شود. همچنين ايجاد دو ناحيه صنايع دستي در عوارضي زنجان- تهران و عوارضي زنجان- تبريز و شهرك صنعتي سلطانيه در زميني به مساحت 103 هكتار در اراضي روستاي حسين آباد از ديگر شهرك ها و نواحي صنعتي در دست اقدام اين شركت مي باشد و قطعا امسال واگذاري در 3 شهرك صنعتي جديد استان آغاز خواهد شد و براي 2 ناحيه صنعتي نيز از متقاضيان ثبت نامه بعمل خواهد آمد.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان به تامين 118 ليتر در ثانيه آب در شهركهاي صنعتي استان طي دو سال گذشته اشاره كرد و افزود: با اين كار مشكل كمبود آب واحدهاي صنعتي مستقر در شهركهاي صنعتي استان مرتفع شده است.
وي استفاده از پساب فاضلاب براي آبياري فضاي سبز در شهركهاي صنعتي استان را از برنامه هاي اولويت دار شركت عنوان كرد و افزود: اين كار در شهركهاي صنعتي اشراق و نوآوران زنجان در حال انجام است. صيدي اضافه كرد: البته لازمه اين كار، ايجاد تصفيه خانه فاضلاب در شهركها مي باشد كه احداث تصفيه خانه نيز با تكميل شدن حداقل 60 درصد شهرك هاي صنعتي امكان پذير است.

کلید واژه ها: سرمایه‌گذاری صنعتی - وزارت صنعت،معدن و تجارت - زنجان - صنعت -




شنبه 21 فروردین 1395 - 10:15:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن