تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815556707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی متفاوت کمانداران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اردوی متفاوت کمانداران
یازدهمین اردوی آمادگی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین متفاوت برگزار می شود.

اردوی متفاوت کمانداران
به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان یازدهمین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین در حالی آغاز می شود که زهرا نعمتی پس از مدتها تمرین با ملی پوشان تیر و کمان ، در این اردو حضور میابد تا در کنار سایر ملی پوشان به تمرین بپردازد.

گفتنی است ابراهیم رنجبر کیوج، مجید کاکوش، محدثه کهنسال، سیده زهرا حسینی(تهران)، غلامرضا رحیمی (خوزستان)، هادی نوری(اصفهان)، سمیه عباسپور، اصغر فتاحی فرا دنبه (چهارمحال و بختیاری)، فرزانه عسگری(آذربایجان شرقی)، دیگر ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند که امروز،21 فروردین ماه وارد محل تمرینات می شوند تا آمادگی لازم را جهت حضور در مسابقات چک پیدا کنند.

حضور کلیه کمانداران در این اردو حاکی از آن است که الک نیکولاویچ  ، سرمربی تیم ملی قصد دارد آخرین سهمیه باقی مانده ریو را در بخش کامپوند بدست آورد.

مونیکا سیمونز، جبرائیل عبادی و سعید اصغری گنجی نیز به عنوان مربی تیم را همراهی می کنند.
 
علی جمشیدی به عنوان نماینده فرهنگی در این اردو حضور دارد و سرپرستی تمرینات تیم که از 22 فروردین تا 5 اردیبهشت ماه در محل فدراسیون جانبازان و معلولین برپاست، بر عهده مهسا محمد زاده است.




۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن