تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819509169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرآورد آبی های خوزستان پل قهرمانی و نابودی استقلال!


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: شهر آورد آبی های خوزستانت در حالی برگزار می شود که می تواند پل قهرمانی استقلال خوزستان و پل حذف استقلال اهواز باشد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب نیوز :هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز با 4 دیدار آغاز می شود که تیم های فولاد و استقلال خوزستان به مصاف سیاه جامگان مشهد و استقلال اهواز می روند. این دو دیدار از این نظر اهمیت دارند که در آخر فصل برای معرفی قهرمان و تیمهای حذف شده به لیگ پایین تر تعیین کننده هستند.
فولاد خوزستان از ساعت 17 در ورزشگاه ثامن مشهد باید به مصاف سیاه جامگانی برود که در بازی رفت موفق شده بود با تک گل ماتیاس چاگو در دقیقه 90 حریف مشهدی خود را شکست دهد. این دو تیم تنها یک بار و در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند و دیدار امروز آنها دومین رقابت آنها در کشور محسوب می شود.
خط و نشان سیاه جامگان برای فولاد
دو تیم امروز بازیکن محرومی در ترکیب خود ندارند و بدون احتساب بازیکنان مصدوم با ترکیب کامل صف آرایی می کنند. اسکوچیچ به دلیل حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) به نشست خبری این بازی نیامد اما مرتضی کرمانی مقدم در نشست خبری پیش از بازی برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: سیاه جامگان در برخی بازی های اخیر خود که شکست خورد مستحق شکست نبود، متاسفانه سخت گل می زنیم و راحت گل می خوریم. وی با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم به حساسیت دیدار واقف هستند بیان کرد: بازی حساسی ابتدا برابر فولاد و سپس سایپا در پیش داریم و بازیکنان هم قسم شده اند که به برتری برسیم.
کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: بازی فردا برابر فولاد خوزستان برای ما حکم فینال را دارد و تنها در صورتی که در این دیدار به برتری برسیم فولاد نیز احساس خطر می کند و اگر اشتباهات خودمان کم باشد قطعاً این بازی را می بریم.
وی با اشاره به اینکه رضا عنایتی برای بازی فردا نیز در ترکیب سیاه جامگان غایب است تصریح کرد: عدم حضور عنایتی در بازی قبل به چشم آمد و با توجه به تجربه بالایش فردا می توانست به ما کمک کند. فولاد روند رو به رشدی را در نیم فصل دوم داشته است و ما نیز چنین شرایطی داشتیم و البته چند بازی آخر را باید از آن مستثنی کرد، امیدوارم سیاه جامگان ...
[ مشاهده متن کامل خبر شهرآورد آبی های خوزستان پل قهرمانی و نابودی استقلال! در شبکه اطلاع رسانی دانا ]


جمعه ، ۲۰فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن