تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814754290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برد سخت بارسا در شب گلزني سوارس


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برد سخت بارسا در شب گلزني سوارس
تيم‌هاي بارسلونا و بايرن مونيخ حريفان خود را در دور رفت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان شكست دادند...
نویسنده : وحيد صابري 
تيم‌هاي بارسلونا و بايرن مونيخ حريفان خود را در دور رفت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان شكست دادند.


در شب دوم دور رفت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بارسلونا بعد از شكست در ال كلاسيكو اين بار در ورزشگاه نوكمپ به مصاف اتلتيكو مادريد رفت و اين تيم را در ديداري سخت و نفسگير ۲ بر يك شكست داد. در شروع بازي كاملاً احتياط در حركات هر دو تيم به چشم مي‌آمد. شوت زميني مسي تنها اتفاق ۱۰ دقيقه ابتدايي بود كه گل نشد. يك بار هم ضربه سر نيمار فرصت گلزني را از بارسايي‌ها گرفت.


با وجود حملات مداوم كاتالان‌ها اين فرناندو تورس بود كه در دقيقه 25 گل زيبايي وارد دروازه بارسا كرد تا نوكمپ در سكوت مطلق فرو برود. در ادامه تورس با كارت زرد دوم اخراج شد تا اتلتيكو ۱۰ نفره بازي را ادامه دهد. نيمه نخست در نهايت با برتري اتلتيكو به پايان رسيد. در نيمه دوم بارسلونا بازي را هجومي‌تر آغاز كرد. ضربه برگردان مسي با اندكي اختلاف از كنار دروازه به بيرون رفت و نيمار نيز يك بار ديرك دروازه حريف را به لرزه درآورد تا بدشانسي نيز مانع از گل زدن بارسلونا شود. سوارس كه در بازي با رئال فرصت گلزني زيادي را از دست داده بود اين بار قدر فرصت‌ها را دانست و قفل دروازه اتلتيكو را باز كرد. شوت آلبا در شلوغي جلوي دروازه اتلتيكو به صورت اتفاقي به سوارس رسيد او هم با يك بغل پا را دروازه اتلتيكو را باز كرد. در ادامه مسابقه فشار بارسلونا روي دروازه حريف بيشتر شد تا اينكه در دقيقه 74 دوباره سوارس با ضربه سر دروازه اتلتيكو را باز كرد تا مرد دو گله بازي لقب بگيرد.


لوييس انريكه، سرمربي تيم فوتبال بارسلونا پس از پايان بازي گفت:«اتلتيكو در نيمه نخست يك موقعيت خلق كرد كه توسط تورس به گل رسيد. اين گل باعث شد بر دشواري كار ما افزوده شود اما در نيمه دوم كنترل بازي را در اختيار گرفتيم و توپ را پس از اخراج تورس به خوبي به جريان انداختيم. بارسلونا مجموعه‌اي از حركت‌هاي خوب را ايجاد كرد و بازي را خوب به سرعت انداختيم. بردن اتلتيكو حتي با ۱۰ بازيكن هم دشوار است. با اين حال ما توازن و هوشمندي تهاجمي خود را حفظ كرديم. من دوست داشتم يك گل ديگر هم مي‌زديم. در اين بازي شانس‌هاي گلزني بالايي داشتيم و كمتر به آنها موقعيت داديم.


لوئيز سوارس، زننده هر دو گل بارسلونا در پايان بازي درباره تأثير اخراج تورس بر روند مسابقه گفت: ‹‹اخراج شدن تورس تأثيرگذار بود، چون همه مي‌دانند كه بازي فرناندو چه كيفيتي دارد. او دو خطاي سنگين انجام داد. از اينكه او اخراج شد متأسفم، چون بهتر بود كه بازي 11 به 11 تمام شود. با وجود سخت بودن بازي، ما مي‌توانستيم يك گل ديگر هم بزنيم، اما همين نتيجه هم بدان معناست كه اتلتيكومادريد در بازي برگشت بايد حداقل يك گل بزند. به نظرم داور به هر دو تيم ضربه زد. برخي از بازيكنان اتلتيكومادريد حق‌شان بيشتر از يك كارت بود. گل اول را كه زديم، آرام شديم و به ما قدرت و اعتمادبه‌نفس كافي داد تا به‌دنبال گل دوم و بردن بازي برويم. مي‌دانستيم كه بازي بسيار پاياپاي خواهد بود.


در ديگر مسابقه تيم بايرن مونيخ در ورزشگاه آليانتس آره نا ميزبان بنفيكا بود و حريف خود را با برتري نزديك يك بر صفر پشت سر گذاشت. بايرني‌ها كه بازي را بهتر از حريف آغاز كرده بودند در دقيقه دو خطرناك ظاهر شدند و ويدال هافبك شيليايي اين تيم توانست دروازه بنفيكا را باز كند. در ادامه دفاع مستحكم بازيكنان بنفيكا باعث شد تا بايرن نتواند به موفقيتي ديگر برسد. در نهايت شاگردان گوارديولا با همان يك گل به رختكن رفتند. در نيمه دوم بايرني‌ها تلاش زيادي كردند تا گل دوم را به ثمر برسانند كه حاصلي نداشت و اين بازي با همان گل دقايق ابتدايي به پايان برساند. بدون شك شاگردان گوارديولا در بازي برگشت درخانه بنفيكا با مشكل برخورد كنند.  پپ گوارديولا سرمربي تيم فوتبال بايرن مونيخ كسب پيروزي مقابل بنفيكا را راضي كننده دانست و گفت: به جز ۲۰ دقيقه آخر نيمه نخست از عملكرد تيمم راضي هستم. در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا همواره بازي برگشت است كه فرق مي‌كند. ما اكنون بنفيكا را بهتر از قبل مي‌شناسيم. البته مي‌توانستيم برد بهتري داشته باشيم اما اين را هم در نظر بگيريد ما مي‌توانستيم بازنده باشيم. در مونيخ اگر شما تيمي را با گل‌هاي زياد نبريد نتيجه خوبي نگرفته‌ايد. ما در اين بازي به قدر كافي موقعيت گل داشتيم و براي پيروزي رهسپار ليسبون مي‌شويم. من به تيمم اعتماد دارم.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن