تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله پلیس سوئیس به مقر یوفا


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حمله پلیس سوئیس به مقر یوفا
پلیس سوئیس روز چهارشنبه به مقر یوفا نهاد حاكم بر فوتبال اروپا حمله كرد تا اطلاعاتی درباره قرارداد امضا شده رئیس فعلی فیفا بیابد كه در اسناد پاناما از آن خبر داده شده است.
کد خبر: ۵۷۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸ - 07 April 2016


پلیس سوئیس روز چهارشنبه به مقر یوفا نهاد حاكم بر فوتبال اروپا حمله كرد تا اطلاعاتی درباره قرارداد امضا شده رئیس فعلی فیفا بیابد كه در اسناد پاناما از آن خبر داده شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز از نیون، دفتر دادستان كل سوئیس گفته است: "این عملیات جست وجو در شهر نیون بخشی از جریان كیفری است و به دلیل سوء ظن در مورد سوء مدیریت و حیف و میل اموال انجام شده است."

دفتر دادستانی افزود: این جریان كیفری در ارتباط با حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال بوده و در زمان حاضر متوجه افراد ناشناخته است و معنای آن این است كه هم اینك هیچ فرد خاصی هدف این جریان كیفری قرار ندارد.

اینفانتینو كه در ماه فوریه به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد در بیانیه ای كه توسط نهاد حاكم بر فوتبال جهان انتشار یافت، گفته است كه وی از هرگونه تحقیق در این باره استقبال خواهد كرد.

گزارش های منتشر شده در چندین سازمان خبری به استناد اسناد پاناما، حكایت از آن دارند كه یوفا حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را در فواصل 2006 تا 2009 به دو بازرگان آرژانتینی فروخته است. اما این بازرگانان آن را به سه برابر قیمت به یك شبكه تلویزیونی اكوادور فروخته اند. یوفا می گوید هیچ اطلاعی از این انتقال حق پخش نداشت؛ هرچند كه تأیید كرد اینفانتینو قرارداد اول را امضا كرده است.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن