تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819450056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم مبادلات دلاری از سوی آمریکا نقض برجام است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عدم مبادلات دلاری از سوی آمریکا نقض برجام است
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کمیته نظارت برجام در شورای عالی امنیت ملی باید موضوع کارشکنی آمریکا در مبادلات دلار را بررسی و برای لغو برجام تصمیم گیری کند.
کد خبر: ۵۷۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ - 06 April 2016


حسین سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به کارشکنی آمریکا برای مبادلات دلاری با ایران اظهار داشت: انتظار می رفت مشکلات مالی و بانکی در زمینه رفع تحریم های بانکی که از موارد تعهد غربی ها در اجرای برجام بود هر چه زودتر بر طرف می شد اما به نظر می رسد که آمریکا به عنوان طرف اصلی مانع اجرایی شدن کامل برجام است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا با شیطنت و کارشکنی مانع اجرای کامل برجام به خصوص در رابطه با سوئیفت و مسائل بانکی شده است. این در حالی است که به طور طبیعی باید طرفین به تناسب به تعهدات خود در برجام عمل می کردند.

وی با بیان اینکه ایران همواره به تعهدات خود پایبند بوده است، گفت: در شرایطی که تهران تلاش دارد به درستی و صادقانه به تمامی تعهدات خود در برجام عمل کند، شاهد عدم اجرایی شدن تعهدات طرف مقابل به خصوص آمریکا هستیم، تعهدات آمریکایی های در برجام ناقص و نا تمام است.

به گفته این نماینده طرف آمریکایی در موضوع مبادلات دلار و سوئیفت سیستم بانکی بین کشورها را متخل کرده است و با شیطنت مانع ارتباط بین بانک های ایرانی و اروپایی شده است.

سبحانی نیا تاکید کرد: به نظر می رسد این کارشکنی آمریکایی ها در نقل و انتقالات دلار بر خلاف توافق هسته ای و برجام باشد و انتظار می رود که یا طرف مقابل دست از کارشکنی بردارد یا مسئولان داخلی تصمیمی درست اتخاذ کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته نظارت بر برجام شورای عالی امنیت مسئول بررسی اجرای برجام است، اظهار داشت: باید دید این کمیته در زمینه کارشکنی نقل و انتقالات دلار چه تصمیمی می گیرد. این کمیته بر اساس شروط 9 گانه مقام معظم رهبری مسئولیت تصمیم گیری و تشخیص در خصوص نقض برجام را دارد.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن