تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803048421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی‌روش برنده جدال با رحمتی،بازنده آموزش رفتاری به جوان‌ها!/آزمون و عزت‌اللهی بازیکن هستند یا وکیل مدافع؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کی‌روش برنده جدال با رحمتی،بازنده آموزش رفتاری به جوان‌ها!/آزمون و عزت‌اللهی بازیکن هستند یا وکیل مدافع؟
تقابل بین مدیران فوتبالی باید در همان چارچوب مدیریتی باقی بماند و عجیب است که این روزها شاهد این هستیم که بازیکنان هم در این دعواهای مدیریتی ورود می کنند.
کد خبر: ۵۷۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ - 05 April 2016


جدال لفظی رخ داده بین افشین پیروانی و علیرضا اسدی در برنامه ۹۰ یک بار دیگر روی بد فوتبال را نشان داد و از همه بدتر که بازتاب های این جدل لفظی کج‌روی رفتاری برخی از بازیکنان را هم نشان داد.
به گزارش تابناک ورزشی، پیش تر از این هم نوشته بودیم که تمرکز بازیکنی مثل سردار آزمون بیشتر از اینکه روی امکانات ناخوشایند تیم ملی باشد باید روی فوتبال و تمرین و رفتار حرفه ای اش تمرکز کند.
بعد از صحبت های نه چندان دلپذیری که بین پیروانی و اسدی ولو برای کمک به تیم ملی در برنامه ۹۰ ردوبدل شد سردار آزمون در صفحه اینستاگرام خود در حمایت از پیروانی و کی روش مطلب کنایه آمیزی را نوشت که این مطلب ۴،۵ خطی متلک و کنایه به علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال بود.
واقعا جای تعجب دارد که چرا بازیکنی ۲۱ ساله که تا اینجا توانسته خود را به تیم ملی تحمیل کند و در همین اول راه دروازه های فوتبال اروپا را به روی خود باز کند این چنین خود را وارد دعوای مدیریتی کرده است.
در اینکه تیم ملی از امکانات کمی بهره می برد شکی نیست. در اینکه کارلوس کی روش به تیم ملی و شرایط آن تعصب دارد شکی نیست. در این که بخشی از حرف های پیروانی از سر دلسوزی بود هم تردیدی نیست اما این وسط این مباحث چه ربطی به آزمون دارد؟ آیا قرار است فردا از آزمون و آزمون ها بابت امکانات کم تیم ملی بازخواست شوند؟ او باید فردا روزی جوابگوی این باشد که چرا گلزنی نمی کند یا اینکه چرا تیم ملی در فلان زمین تمرین کرد؟
آزمونی که خود در روسیه تجربه کسب میکند آیا تا به حال در باشگاه روستوف که از زمره باشگاه های حرفه ای این کشور به شمار می رود تا به حال شده بازیکن مقابل مدیر خود بایستد و یا اصلا چنین فضا و اجازه ای به آنها داده می شود؟
مساله دومی که باید به آن پرداخت این است که چه کسی و یا کسانی به بازیکنان جوان تیم ملی این اجازه را می دهد یا می دهند که به جای تفکرات فوتبالی وارد دعواهای مدیریتی شوند؟
آیا لحن صحبت های پیروانی و روشی که شب گذشته در پیش گرفته بود این راه را برای بازیکنان نسل جدید فراهم نمی کند که در اوج آغاز راه به جای تمرکز روی کار خود دخالت در امور بزرگترها را در پیش گیرند؟
آیا کسی به سعید عزت اللهی گفته بود علیه مایلی کهن صحبت کند؟ جدا از اینکه مایلی کهن در سال های  اخیر چه رویه ای داشته است آیا جایگاه عزت اللهی صحبت علیه سرمربی سابق تیم ملی است که بعد مجبور به عذرخواهی شود؟ این روزها شاهد رویه غلطی در تیم ملی شده ایم و بی شک خود کی‌روش در ایجاد این شرایط بی تقصیر نیست. این اوست که باید مقابل جوانانش بایستد. همان طور که وقتی مقابل ناز کردن رحمتی ایستاد بیشتر از اینکه مورد نقد قرار گیرد حمایت شد. اکنون هم از او توقع می رود به بازیکنان تیم ملی بگوید که نباید وارد چالش هایی شوند که جز از بین رفتن حرمت کوچک تری و بزرگتری حاصل دیگری ندارد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن